Merhaba,
Bir süredir grubumuz için sitesi tasarlamaya çalışıyorum. Elimden
geldiği kadarıyla bir şablon çıkarttım ve dosyayı aşağıdaki adrese
yükledim (gruba giriş yaptığınızda dosyalar bölümünden
ulaşabilirsiniz).
(Bu linki tarayıcınızın adres çubuğuna yapıştırın)
http://groups.google.com/group/mbkisafilmgrubu/files?hl=tr
Yarın da logoyu göndereceğim. Sitenin ana taslağı çıktı, biraz daha
görsellik üzerine eğilip sonra da işlevselliğine el atacağım (dinamik
bir sayfa olması için). Emekleyerek de olsa güzel birşey çıkacağını
umuyorum. Örnek site hakkındaki görüşlerinizi bekliyorum.
Sevgiler,
Hasan Arslan