Click on http://groups.google.com/group/mbkisafilmgrubu/web/e-dergi -
or copy & paste it into your browser's address bar if that doesn't
work.
(I) Bu şekilde ileride bir (kaç) kısa film çekersek aynı isimli bir
siteden yayımlayabiliriz. Dergi ve film atölyeleri birbirlerini
tamamlamış olur;
(II) Ekranda okumak sayfa üzerinde okumaktan daha sıkıcı.
Konsantrasyon çok çabuk kayboluyor. Bu sebeple her türlü maklaenin
okuyucuyu sıkmayacak kısalıkta (uzunlukta) olması gerekiyor (tabi
bence) ... mesela kısa kısa web sitesi derginin özetini içeriri, ama
harunun dediği "basılabilecek" bie pda ya da word versiyonu daha
ayrıntılı daha uzun makaleleri kapsıyor olabilir.
bence çok iyi bir fikir. yazar sayısının fazla ve rotasyonlu olması
kaliteyi de arttırır. bu şekilde sinema yazılarımızın milliyet blogda
ne bileyim bir aşüre tarifi ve öpülecek üç yer gibisinden yazıların
etrafına serpiştirmiş olmasından kurtarırız. bir nevi sinerji olur,
çok hoş olur netekim.
geçenlerede çiğdem in bahsettiği film kupası da burada yapılsa hoş
olur bu arada.
K.
k.
Hasan
Buarada websitesi yapmaktan anlayan var mı? Benim denemelerim rezil
sonuçlar verdi ve denemek isteyen varsa e-dergi için basit birşeyler
yapabilir.
Bir de logo işi var tabi. Çok hızlı gidiyorum sanırım:) Hadi fikirler
fikirler...
Sevgiler...
Bana da bir görev verilirse bende katılabilirim..
Hayatın en
hüzünlü anı,
mevsimine
kapıldığın kişinin bahçesinde açabilecek bir çiçek olmadığını anladığın andır..
Bırak,
gitsin..
Bırak
git..
-Bir sinema filmi saat eseri sayılabilmesi için mutlaka evrensel
söylevler mi barındırmalı?
-Bir ülkenin milliyetçi bir propagandasını içinde barındıran bir film
sanat değeri taşır mı?
-Sizce film uyarlamalar uyarlandıkları kitapları baltalıyor mu, yoksa
dikkate alınmalarını mı sağlıyor?Çünkü nasıl olsa filmi var deyip
kitaptan uzaklaşanda var, filmden etkilenip birde kitaba yöneleyim
diyenlerde var.
-Türk sinemasında korku türünde çok başarılı bir filmin olmayışının
nedenleri nelerdir?Sinemamızın çok iyi bir korku filmine sahip olması
için neler yapılmalıdır?İyi bir korku filmi için mutlaka yüksek teknik
gerekli midir?
-Bir filmin içindeki istismar, o filmin sanatsallık boyutunu ne derece
yaralar?
Bunun gibi sorular...Sizlerinde aklınızda bunlara benzer sorular
dolaştığından eminim.Bunları dergi üzerinde tartışıp yazı konusu
yapabilir miyiz?
On 16 Haziran, 11:03, Hasanarslan1...@gmail.com wrote:
> Click onhttp://groups.google.com/group/mbkisafilmgrubu/web/e-dergi-
Not: Dediğim gibi zaman sorunum olduğu için -özellikle önümüzdeki 1 ay
içinde- kaybolursam buralardan kızmayın bana. En kötü ihtimalle
yaptıklarınızın en büyük destekçisi olurum.
Görüşmek üzere...
On 18 Haziran, 11:14, "Hasan Arslan" <hasanarslan1...@gmail.com>
wrote:
son not: dergi ile ilgili her türlü göreve hazırım:))))
Ağustos bence de erken bir tarih. Tatil mevsiminin bitmesini beklemek yapılan çalışmaların daha çok kişiye ulaşmasını sağlayacaktır.
Hele bekleyelim Türkcell Süper Lig bi başlasın. :)
bende ağustos diyenlerdenim...
:))))))))
tamam hasanben eski ders notlarımı biraz karıştırayım...buldukları tarayıp yollarım sanakarafilmle ilgili esin bir şeyler vardaavrupa sinemasına bakayım bi:)))))))
Kısa film anlatmak zor iş demişsiniz size katılıyorum ancak uzun
metraj daha da zor. Ben uzun zamandır bu işin içinden biri olarak
sadece şunu söylemek istiyorum. Kısanın acısını, kuralını, zorluğunu,
derdini, yanlışını-doğrusunu vb. konuları görmeden uzun metrajdan
bahsetmenin bile yanlış olacağını düşünüyorum. Ve kendime hep şunu
söylerim "Kısa Film" kısa zamanda uzun şeyler başarmaktır diye. Ayrıca
gruba girer girmez bir sinopsis sunmanızdaki amacınızı da anlayamadım.
İlk başta bu gruptaki insanlarla belli bir diyalog halinde olmadan kim
kimdir ne iş yapar ne işe yarar gibi düşünseller ortaya çıkmadan böyle
düşünce ortaya atmanıza bir anlam veremedim. Bunlar benim
görüşlerimdir... Belli bir saygı çerçevesinde yorum getirdim umarım
başka yorumlar getirecek arkadaşlarda bu çerçeve içerisinde
davranırlar....
On 18 Eylül, 15:38, "Serkan Demirci" <srknd...@gmail.com> wrote:
> Sinopsisi neden gönderdiniz derken elbette bir sorgulama değildi sadece ne
> amaçla gönderdiğiniz yardım amaçlı mı bilgi amaçlı mı bunu öğrenmek istedim
> sanırım doğru kelimeleri kullanamadım. Bir şeyi üretmek için zaman ve takım
> arkadaşlarınızı tanımak gerekmez demişsiniz size katılmıyorum sebebide şu
> size yanlış düşüncelerle yanlış bilgilerle zaman ve fikir kaybına
> uğratabilirler bunu unutmamak gerekir. Tersi olursa tabi ki daha iyi ama ama
> çoğu zaman istediğimiz gibi olmaz hatta istediğimizden çok daha farklı bir
> yerde olabilir...
>
> 18.09.2007 tarihinde NEZİHA ÇİLOĞLU <nezihacilo...@gmail.com> yazmış:
>
>
>
>
>
>
>
> > selam ...sinopsis sunmamın nedenı eglence olsun dıye herhangı bir nedenım
> > yok.yanlış anlaşıldıysam kusura bakmayın.ben yazmayı ve uretmeyı seven
> > bırıyım.bir şeyi üretmek için illaki zaman ve takım arkadaslarınızı
> > tanımanız gerekmez.işi siz üstlenirsiniz ve diğerlerini mümkün mertebe siz
> > yonlendirmeye calışırsınız...Görüşünüzü açık bir sekilde belirttiğiniz için
> > teşekkürler.
>
> > 18.09.2007 tarihinde KUROCK <srknd...@gmail.com> yazmış:
>
> > > Merhaba;
>
> > > Kısa film anlatmak zor iş demişsiniz size katılıyorum ancak uzun
> > > metraj daha da zor. Ben uzun zamandır bu işin içinden biri olarak
> > > sadece şunu söylemek istiyorum. Kısanın acısını, kuralını, zorluğunu,
> > > derdini, yanlışını-doğrusunu vb. konuları görmeden uzun metrajdan
> > > bahsetmenin bile yanlış olacağını düşünüyorum. Ve kendime hep şunu
> > > söylerim "Kısa Film" kısa zamanda uzun şeyler başarmaktır diye. Ayrıca
> > > gruba girer girmez bir sinopsis sunmanızdaki amacınızı da anlayamadım.
> > > İlk başta bu gruptaki insanlarla belli bir diyalog halinde olmadan kim
> > > kimdir ne iş yapar ne işe yarar gibi düşünseller ortaya çıkmadan böyle
> > > düşünce ortaya atmanıza bir anlam veremedim. Bunlar benim
> > > görüşlerimdir... Belli bir saygı çerçevesinde yorum getirdim umarım
> > > başka yorumlar getirecek arkadaşlarda bu çerçeve içerisinde
> > > davranırlar....
>
> > > On 18 Eylül, 09:45, yeşillendim <nezihacilo...@gmail.com> wrote:
> > > > Merhaba bu grubu yenı katıldım .Ama bu grup için elimden geleni
> > > > yapacağıma inanın.Ben derim ki kısa film anlatmak zor iş toplam en
> > > > fazla 20 dk sürmesi gibi bir zorunluluk var, bu konuya yenı vakıf olan
> > > > kişiler için biraz zor bence ...uzun metraj cekelim istersenız
> > > > tabi ...hatta size bir sinopsis bile hazırlarım.Bu sayede bu
> > > > gruptakiler bunu geliştirir ve belki bırgun bu filmimizi cekmek nasip
> > > > olur bizlere....yorumlarınızı bekliyorum arkadaslar....
>
> --
> Ölüm;bir odadan başka odaya geçmektir!!!- Alıntıyı gizle -
>
> - Alıntıyı göster -