Herkese Tekrar Merhaba...

11 views
Skip to first unread message

cigdemyagli

unread,
Sep 6, 2008, 8:13:54 PM9/6/08
to MB Kısa Film Grubu
Milliyet Blog Kısa Film Grubu herkese merhaba. Umarım herkes iyidir.
Yaz aylarında daha önce planladığımız alan adını aldım. Aralık gibi
sinema içerikli bir site hazırlamayı planlıyorum. Fikirlerinizi
Bekliyorum...

yusuf ulufer

unread,
Sep 7, 2008, 4:33:28 AM9/7/08
to mbkisaf...@googlegroups.com
MERHABA

reklam alabilirseniz kamera arkasi bolumunde teknik yazilar yazabilirim
bu isten gelir elde edebilirmiyim bilmiyorum

yusuf ulufer broadcast designer

0537 705 67 24




2008/9/7 cigdemyagli <cigde...@gmail.com>

Harun Deniz

unread,
Sep 7, 2008, 5:20:01 AM9/7/08
to MB Kısa Film Grubu


Nerelerdesin? Milliyet Blog'dan herhalde ayrıldın veya silindin
bilemiyorum. Böyle bir çalışmaya varım. Abdulkerim de bıraktı haberin
olsun.

çiğdem yağlı

unread,
Sep 7, 2008, 10:34:57 AM9/7/08
to mbkisaf...@googlegroups.com

H. İbrahim Yalçınkaya

unread,
Sep 8, 2008, 3:28:13 AM9/8/08
to mbkisaf...@googlegroups.com


Selamlar Çiğdem Hanım,
Bana düşen bir görev olursa bende elimden geleni yapmaya hazırım.
Hazırlayacağınız sitede içerik hakkında görüş alışverişinde bulunalım.
Ben varım.

İbrahim Yalçınkaya
No virus found in this incoming message.
Checked by AVG - http://www.avg.com
Version: 8.0.169 / Virus Database: 270.6.18/1658 - Release Date: 07.09.2008
15:30

Hasan

unread,
Oct 28, 2008, 2:29:07 AM10/28/08
to MB Kısa Film Grubu
Herkese Merhaba,

Uzun zamandır iletişim kurmamıştık, artık atağa kalkma zamanı geldi
sanırım. Çiğdem ben bir site şablonu hazırlıyorum, eğer aklınıza
yatarsa bir aya kadar hepsinin tamamlayıp sitemizi açalım ve derginin
ikinci sayısını da yayımlayalım. Bu kadar durgunluk yeter, yeni
senaryolar, yeni filmler lazım. MB Kısa Film'in sevgili üyeleri,
herkesi tekrar selamlıyorum...

Hasan

NEZ

unread,
Oct 28, 2008, 3:31:49 AM10/28/08
to mbkisaf...@googlegroups.com
bu dergi için benım de bir katkım olabilirse sevinirim....yeni heyacanlar yenı baslangıclar ınsanı hayata baglar....hadii kalkın meydan bizim  :)

28 Ekim 2008 Salı 08:29 tarihinde Hasan <Hasanar...@gmail.com> yazdı:

çiğdem yağlı

unread,
Oct 28, 2008, 6:36:00 PM10/28/08
to mbkisaf...@googlegroups.com

alan adımız hazır...site şablonu hazırlama işi tamamsa durmak yok yola devam...

Hasan Arslan

unread,
Oct 28, 2008, 8:25:38 PM10/28/08
to mbkisaf...@googlegroups.com
Site tasarımı biraz zaman alacak özellikle cuma gününden itibaren 8 günlük iznim var, bu sürede biraz yavaşlayacaktır ama sonunda ortaya güzel birşey çıkacak. Bu sırada kafanızın içinde uçuşan güzel fikirleri yazın bir yere. Sevgiler...

Hasan

2008/10/29 çiğdem yağlı <cigde...@gmail.com>


alan adımız hazır...site şablonu hazırlama işi tamamsa durmak yok yola devam...







--
Hasan Arslan
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages