Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Ist hier noch wer?

0 views
Skip to first unread message

Gerald Huber

unread,
Feb 5, 2005, 7:38:00 AM2/5/05
to
Hallo,

oder spreche ich hier nur mehr zu mir selbst?

Gruß, Gerald

Paul Förster

unread,
Feb 9, 2005, 2:10:00 PM2/9/05
to
Hi Gerald,

GH>oder spreche ich hier nur mehr zu mir selbst?

... speak English, please! >;)
--
cul8er,

Paul
oo
paul.f...@gmx.net ~( "> paul.f...@nf.maus.de

0 new messages