Asukastapaaminen 13.6 Saunabaarilla

1 view
Skip to first unread message

kati peiponen

unread,
Jun 6, 2013, 1:13:02 PM6/6/13
to maunulan-demo...@googlegroups.com, maunulat...@googlegroups.com
Hei,
ohessa kutsu Maunulan asukastapaamiseen joka pidetään 13.6. Saunabaarilla. Käydään läpi missä mennään demokratiahankkeen kanssa, mitä ollaan saavutettu ja miten jatketaan. Kutsua saa ja pitääkin laittaa jakoon, jotta saadaan mahdollisimman paljon väkeä paikalle. Kutsua voi tulostaa ja laittaa ilmoitustauluille. Tilaisuus siis kaikille avoin ja toivotaan myös uusia osallistujia mukaan!

Viimehetken muistutuksena vielä: Maunulan kesäseminaari huomenna perjantaina 7.6. Maunulan kirkolla klo. 8.30 alkaen.


 http://maunula.net/uutisia-mainmenu-63/3096-aluekehittamisen-pelillistaminen-maunulan-kesaseminaarin-teemana

Terveisin
Kati Peiponen
Maunulan demokratiahanke





Maunula 13.6 kutsu.pdf
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages