Hei,
Asukastapaamisessa 24.3. perustettiin Maunulatalon suunnittelusta kiinnostuneille oma ryhmä. Ryhmällä on myös oma sähköpostilista, jonne kaikki haluukkaat voivat liittyä. Ryhmä on nimellä: Maunulataloryhmä. Alla ohjeet sähköpostilistalle liittymiselle. (Toivottavasti)
Seuraava Maunulatalo ryhmän tapaaminen 22.4. klo: 18.00 Maunulan Kirjastossa.
Maunulatalon suunnittelupalaveri, jossa paikalla arkkitehti ja muuta suunnittelukuntaa, pidetään 18.4. Meidän Maunulataloryhmästä osallistutaan myös kyseiseen palaveriin ja varmasti 22.4. tapaamisessa kuullaan terveiset tästä palaverista.
Terveisin
Kati Peiponen