muistutus: avoimet ovet ja glögit Saunabaarin alakerrassa to 11.12.

0 views
Skip to first unread message

Emilia Palonen

unread,
Dec 8, 2014, 12:30:50 PM12/8/14
to maunulat...@googlegroups.com
Hei,
muistutuksena vielä: Tulkaahan Maunulan Saunabaarin avoimiin oviin ja nostamaan glögimaljaa myös demokratiahankkeelle ja monitoimitalolle. Ja tietenkin vuoden 2015 uusmaalaisen kaupunginosan tittelille.
Glögeille (to klo 17-18) ilmoittautumiset viimeistään huomenna tiistaina 9.12. klo 18.
Hyvää joulunaikaa!
t. Emilia

**

Saunabaarin uuden alakerran avoimet ovet ja Maunulan demokratiahankkeen glögit: Avointen ovien tapahtuma torstaina 11. joulukuuta klo 13–18.

Ohjelmassa on klo 13–15 perinteiset paritanssit Saunabaarilla. Maunula Seuran Mediapajan uusissa tiloissa ovi ja nettiyhteydet avoinna. HeSyllä on Joulupuoti. Retrot esittäytyvät. Tule tutustumaan!

Maunulan demokratiahanke kutsuu jouluglögille klo 17-18 kaikki asukastalon laajentamisessa ja uuden monitoimitalon rakentamisessa hankkeisiin osallistuneet ja osallistuvat asukkaat, suunnittelijat, virkamiehet ja muut yhteistyökumppanit jouluglögille Mediapajan tiloihin. Glögin ja pienen purtavan ohessa voimme yhdessä arvioida tähänastista ja keskustella jatkosta. Demokratiahankkeen molemmissa tavoitteissa on edetty kahden vuoden aikana hienosti. Nyt on aika juhlia!

Tarjoiluja varten toivomme ilmoittautumista ennalta 5.12. mennessä. Tilaisuus on kaikille avoin! Lämpimästi tervetuloa!

Lisää mm. demokratiahankkeen sivuilla http://maunula.blogspot.fi/2014/11/maunulan-demokratiahankkeen-jouluglogit.html ja tietenkin maunula.net-sivulla


https://www.facebook.com/events/717862021633537/



Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages