muistutus: avoimet ovet ja glögit Saunabaarin alakerrassa to 11.12.
0 views
Skip to first unread message
Emilia Palonen
unread,
Dec 8, 2014, 12:30:50 PM12/8/14
Reply to author
Sign in to reply to author
Forward
Sign in to forward
Delete
You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to maunulat...@googlegroups.com
Hei,
muistutuksena vielä: Tulkaahan
Maunulan Saunabaarin avoimiin oviin ja nostamaan glögimaljaa myös
demokratiahankkeelle ja monitoimitalolle. Ja tietenkin vuoden 2015
uusmaalaisen kaupunginosan tittelille.
Glögeille (to klo 17-18) ilmoittautumiset viimeistään huomenna
tiistaina 9.12. klo 18.
Hyvää joulunaikaa!
t. Emilia
**
Saunabaarin uuden alakerran avoimet ovet ja
Maunulan demokratiahankkeen glögit: Avointen ovien tapahtuma
torstaina 11. joulukuuta klo 13–18.
Ohjelmassa on klo 13–15 perinteiset paritanssit Saunabaarilla.
Maunula Seuran Mediapajan uusissa tiloissa ovi ja nettiyhteydet
avoinna. HeSyllä on Joulupuoti. Retrot esittäytyvät. Tule
tutustumaan!
Maunulan demokratiahanke kutsuu jouluglögille klo 17-18 kaikki
asukastalon laajentamisessa ja uuden monitoimitalon
rakentamisessa hankkeisiin osallistuneet ja osallistuvat
asukkaat, suunnittelijat, virkamiehet ja muut yhteistyökumppanit
jouluglögille Mediapajan tiloihin. Glögin ja pienen purtavan
ohessa voimme yhdessä arvioida tähänastista ja keskustella
jatkosta. Demokratiahankkeen molemmissa tavoitteissa on edetty
kahden vuoden aikana hienosti. Nyt on aika juhlia!
Tarjoiluja varten toivomme ilmoittautumista ennalta 5.12.
mennessä. Tilaisuus on kaikille avoin! Lämpimästi tervetuloa!