Hei vielä,
juttelin Timo Hennon kanssa ja hän minut vakuutti siitä, että Maunula-talon ja S-marketin välille on tulossa ovet niin parkkitasolle kuin 1. kerrokseen. (Näkyvät kuvassa kolme tässä dokumentissa:
http://maunula.net/images/stories/Aluefoorumit/A94/aluefoorumi_94_t._henno_piirustukset.pdf ) Hieno juttu!
Lisäksi mainostettakoon, että seuraavalla Maunulan aluefoorumilla suunnitellaan ja keskustellaan Maunulan keskustasta. Olisi tosi kiva, jos tästä työryhmästä päästäisiin paikalle runsain joukoin (itse olen matkoilla tuolloin):
98. aluefoorumi ma 15.4.2013. klo 18-20. Alustava aihe:
Maunulan keskustan suunnittelu ja toteutus.
Aluefoorumilla keskustellaan Maunulan keskustan suunnittelusta ja
toteuttamisesta. Paikka: Asukastalo Saunabaari, Metsäpurontie 25, 3.
krs. Maunula-sali.
http://maunula.net/index.php?option=com_content&option=com_content&view=article&id=2809
Viikon päästä tästähän maanantaina 22.4. klo. 18.00 meillä on Maunula-talon työryhmän tapaaminen Maunulan kirjastossa.
Terveisin, Emilia