Hei,
tänään torstaina demokratiahanke järjestää Maunulan
kirjasto-työväenopisto-nuorisotalon arkkitehtuurityöpajan klo 17.30
Asukastalo Saunabaarilla. Nyt kannattaa vaikuttaa, jotta saamme
rakennuksesta hyvän ja niin toimivan, että se kestää seuraavat
vuosikymmenet muuttuvia käyttöjä.
Illan ohjelma:
17.30-18.30 Arkkitehti esittelee
18.30-19.30 Työpajat
19.30-20.30 Yhteenveto ja loppukeskustelu
Lisätietoa myös täällä:
https://www.facebook.com/events/217411248444830/
Tervetuloa mukaan!
Terveisin,
Emilia Palonen
Maunulan demokratiahankkeesta
epal...@gmail.com
040-5077198