Moikka!
Kuulin, että olet yrittänyt olla yhteydessä meihin, mutta en ole ikävä kyllä pistänyt merkille mitään yhteydenottoa. Meillä on talo auki tänään klo 17.00-21.00 ja huomenna 18.00-22.45, jos haluaisit tulla moikkaamaan nuoria ja kertomaan heille vaikutusmahdollisuuksista. Tarkoitus olisi, että heistä edes muutama tulisi kirjastolle maanantaina. Jos pääset tänään tai huomenna tulemaan, niin soitatko numeroon 0403348028.
Terveisin Riikka