FW: Maunulan nuorisotalolle innostamaan nuoria demokratiahankkeeseen

1 view
Skip to first unread message

kati peiponen

unread,
Apr 18, 2013, 10:28:27 AM4/18/13
to maunulat...@googlegroups.com
Moi,
kuka haluaisi lähteä Maunulan nuorisotalolle kyselemään nuorison mielipiteitä uudesta Maunula talosta? Huomenna perjantaina 19.4. siis mentäisiin klo. 18.00 jälkeen.

Kati Peiponen


From: Riikka....@hel.fi
To: kati.p...@hotmail.com
Date: Thu, 18 Apr 2013 16:31:25 +0300
Subject: Maunulan nuorisotalolle innostamaan nuoria demokratiahankkeeseen

Moikka!

 

Kuulin, että olet yrittänyt olla yhteydessä meihin, mutta en ole ikävä kyllä pistänyt merkille mitään yhteydenottoa. Meillä on talo auki tänään klo 17.00-21.00 ja huomenna 18.00-22.45, jos haluaisit tulla moikkaamaan nuoria ja kertomaan heille vaikutusmahdollisuuksista. Tarkoitus olisi, että heistä edes muutama tulisi kirjastolle maanantaina. Jos pääset tänään tai huomenna tulemaan, niin soitatko numeroon 0403348028.

 

Terveisin Riikka
 

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages