Майстер клас Ірини Гулієвой

paniirina

to Вчителі математики м.Києва
Дякую Оксані Володимирівни за організацію семінарів для вчителів
математики.
Дякую Всім ,хто завитав до мене на майстер клас, за співпрацю.
Отримала масу позитива.Сподіваюсь,що час був витрачений недаремно.
З нетерпінням буду чекати на нову зустріч.

Анна Уланова

to Вчителі математики м.Києва
Я очень благодарна Ирине Александровне за прекрасный мастер-
класс.После знакомства и общения с такими УЧИТЕЛЯМИ (с большой
буквы!!!!),хочется творить, искать , изучать и создавать все, что
помогает в нашем нелегком труде! Ирина Александровна творчески
подходит к изложению материала, что делает математику интересной и
занимательной, а самое главное - любимым предметом у детей!
Отдельное спасибо администрации школы за теплый и радушный прием!

On 30 апр, 23:26, paniirina <irinaguli...@gmail.com> wrot

Elena Zharij

to Вчителі математики м.Києва
Дуже вдячна Гулієвій Ірині за прекрасно організований, дуже змістовний
і корисний семінар. Отримала багато нової інформації, яка вже почала
генерувати в мене нові ідеї і новий погляд щодо проектної діяльності
учнів на урокаї математики.
Окрема подяка Єргігій Оксані Володимирівні за те, що вона надає
можливість зацікавленим вчителям спілкуватися та обмінюватись
безцінним практичним досвідом.
Message has been deleted

Оксана Проскура

to Вчителі математики м.Києва

Шановна Оксано Володимирівно! Від щирого серця дякуємо Вам за
прекрасну можливість брати участь у таких семінарах, за можливість
пізнати цінну інформацію, яка надалі, сподіваємося, знайде
віддзеркалення в наших педагогічних пошуках. Величезна подяка Ірині
Олександрівні Гулієвій, справжньому майстру своєї справи, яка ділилася
з нами своїм досвідом та знаннями, дала необхідні поради й
рекомендації з використання навчальних програмних засобів. На
семінарі вчителі мали можливість безпосередньо поспілкуватися з
колегами, адміністрацією школи та отримати вичерпні відповіді на усі
запитання щодо теми майстер-класу. Дякуємо організаторам за надану
можливість розвитку нашої педагогічної компетентності та висловлюємо
побажання на подальшу співпрацю.