Прошу підтримки вчителів математики

АЛЕКСАНДРА

to Вчителі математики м.Києва
Шановні вчителі математики! Я, Гартфіль (Бейчак) Олександра Романівна,
вчитель математики Макарівського НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів - природничо-
математичний ліцей" брала участь у Загальнонаціональному конкурсі зі
створення електронних освітніх ресурсів Національного проекту
"Відкритий світ" (предмет алгебра). Моя робота - урок на тему
<<Функція. Область визначення та область значень>>( Гартфіль О.Р.) за
рішенням Журі зайняла перше місце, але є ще один етап оцінювання -
голосування. Чи можете ви і ваші колеги взяти участь в останньому
етапі оцінювання та висловити свою точку зору щодо моєї роботи? Для
цього потрібно:
зайти на сайт http://www.ow.org.ua/ -----авторизація-------
реєстрація--------авторизація---------на головну----- перейти на
сторінку голосування.

Терміни проведення незалежного остаточного оцінювання конкурсних робіт
за участю вчителів та працівників освіти до 17 квітня 2012 р.

Буду вдячна за підтримку. З повагою, Гартфіль О.Р.

Оксана Єргіна (IППO, Київ)

to Вчителі математики м.Києва
Шановні колеги, пропоную підтримати у конкурсі пані Олександру.
Пропоную зайти на вказаний ресурс і проголосувати.
Підтримаємо учасника нашої спільноти!!!

Оксана Єргіна (IППO, Київ)

to Вчителі математики м.Києва
І ще пропоную повідомляти про підтримку після голосування.
Якщо якісь проблеми з авторизацією на "Відкритому світі", також
повідомляйте.

Оксана Єргіна (IППO, Київ)

to Вчителі математики м.Києва
На жаль, повідомлення про підтримку надходять на мою електронну пошту,
через це автор роботи не може відслідкувати, чи підтримується робота.
Прохання повідомляти про підтримку саме шляхом відповіді на цьому
форумі.
За останніми повідомленнями роботу підтримали Ірина Третьяченко та
Ірина Гулієва.

On 27 Бер, 00:07, Оксана Єргіна (IППO, Київ) <erginaoks...@gmail.com>

Волошина Валентина

to Вчителі математики м.Києва
Переглянула роботи учасників конкурсу "Відкритий світ". Вважаю роботу
Гартфіль Олександри Романівни найкращою. Прийняла участь в
голосуванні, віддала свій голос за роботу Олександри Романівни.