Методичні розробки наших вчителів

Оксана Єргіна (IППO)

to Вчителі математики м.Києва
Шановні колеги! Пропоную у цій темі висловлювати свою думку з приводу
розробок уроків, завантажених до нашої Групи. Сподіваюсь, що автори із
задоволеням вислухають пропозиції, зауваження та побажання, і, за
необхідності, внесуть корективи у свій матеріал. Це допоможе зробити
розробку майже ідеальною, що буде корисним як для вчителів, так і
учнів, що навчатимуться за такими розробками. Успіхів усім!!!

Оксана Проскура

to Вчителі математики м.Києва
Уважаемая Валентина. Методические разработки, представленные Вами в
группе - неоценимая помощь учителям математики, руководство к
действию и свидетельство подтверждения Вашего профессионализма.
Творческих успехов, Вам.

Анна Уланова

to Вчителі математики м.Києва
Шановна Оксано! З Вашого дозвілу я завантажила Вашу розробку собі в
бібліотеку цифрових ресурсів.Дуже цікавий,яскравий а саме системно
підібраний матеріал за темою " Відсотки". Що мені особисто
подобається, що Ви використовуєте різні форми систематизаціїї
вивченого матеріалу на одному уроці.Від цього урок стає більш
цікавим...Бажаю Вам так тримати на далі! Творчих успіхів! І ще раз
ДУЖЕ Вам ВДЯЧНА!!!

Оксана Проскура

to Вчителі математики м.Києва

Дякую, Анна! Завжди рада відгукам колег професіоналів і відкрита для
співпраці!

Оксана Єргіна (IППO)

to Вчителі математики м.Києва
Шановний Юрію Семеновичу! Мені надзвичайно сподобалися Ваші
презентації (за малюнками, побудовою, і, перш за все, з методичної
точки зору). Та виникло одне питання. При використанні формул зведення
я б все-таки уникала роботи з кутами, що перевищують період
тригонометричної функції, відкидаючи необхідну кількість періодів, а
потім вже застосовувала б формулу зведення до кутів, що не перевищують
360 град. Мені здається, що у такому випадку учневі легше буде
з'ясувати, до якоїй чверті належить даний в умові кут. Мова йде про
слайд 41. Так хочеться відкинути 720 і далі працювати на першому колі.
Може я не права, і просто чогось не помітила.
Дякую Вам за Ваш внесок у Каталог уроків для київських вчителів. Це
неоціненна допомога.

Оксана Проскура

to Вчителі математики м.Києва

Шановна Анастасія. З Вашого дозволу, на уроці у 6 класі із
задоволенням використаю Вашу розробку "Розв'язування задач за
допомогою рівнянь" . Дякую за цікавий урок))))