Fwd: : מים הודעה חשובה מאוד

0 views
Skip to first unread message

דורית מתתיהו

unread,
May 19, 2011, 7:32:17 AM5/19/11
to mat...@googlegroups.com


נשלח מה-iPhone שלי

תחילת ההודעה שהועברה:

מאת: אלינור קול-אל <elean...@walla.com>
תאריך: 19 במאי 2011 10:17:53 GMT+03:00
אל: <moran...@gmail.com>, <avi.r...@gmail.com>, <urid...@walla.com>, <N_T...@zahav.net.il>, <ORE...@walla.com>, <AM...@012.net.il>, <ilan...@013.net>, <a...@zahav.net.il>, <ar...@walla.com>, <bat.c...@gmail.com>, <dorit...@walla.com>, <dori...@gmail.com>, <ZZB...@gmail.com>, <hagitl...@gmail.com>, <cha...@walla.co.il>, <chana...@gmail.com>, <yael.b...@gmail.com>, <yaelm...@walla.com>, <yaels...@gmail.com>, <CHANA...@gmail.com>, <l...@givat-zeev.muni.il>, <lior_...@walla.com>, <lim...@gmail.com>, <maay...@walla.com>, <cin...@zahav.net.il>, <s.id...@gmail.com>, <BEKK...@BEZEQINT.NET>, <perach-...@orange.net.il>, <glot...@hotmail.com>, <roni...@walla.com>, <rut...@gmail.com>, <ao...@013.net>, <SHUL...@walla.com>, <iz_s...@hotmail.com>, <sari...@walla.com>, <tama...@gimail.com>, <tamar...@walla.com>
נושא: : מים הודעה חשובה מאוד













 

 

אלינור קול-אל

שולח: שולמית כהן
נושא: Fw: Fwd: Fw: Fw: FW: FW: FW: FW: : מים הודעה חשובה מאוד












שולח: Jechiel Ogdan
נושא: Fwd: Fw: Fw: FW: FW: FW: FW: : מים הודעה חשובה מאוד


---------- Forwarded message ----------
From: Yehuda <aslv...@bezeqint.net>
Date: 2011/5/7
Subject: Fw: Fw: FW: FW: FW: FW: : מים הודעה חשובה מאוד
To:


 











 
שולח: ישראל קושילביץ
נושא: Fw: FW: FW: FW: FW: : מים הודעה חשובה מאוד












שולח: לכיש
נושא: FW: FW: FW: FW: : מים הודעה חשובה מאוד

 

 

 

 

 

 








 

 

 

 הודעה חשובה ממכון פסטר בפריז – צרפת.. אם אינכם מאמינים, תוכלו לשאול את המכון שכתובתו מופיע בסוף העמוד

מחקר של מכון פסטר

מחקר מעשי ומפתיע

מ י ם

שתיית כוס מים מוריד את תחושת הרעב במשך כל הלילה עבור כמעט 100% של עושי הדיאטות, כפי שמוכיח  מחקר שנעשה באוניברסיטת ושינגטון ארה"ב.

מחסור במים הינו הגורם מספר 1 של עייפות שאנו חשים במשך היום.

לימודים קודמים מראים ששתיית 8 עד 10 כוסות מים היו יכולים להקל באופן משמעותי את כאבי הגב והפרקים אצל 80% מהאנשים הסובלים מכאבים אלה.

מחסור פשוט של 2% מים בגוף יכול לגרום לבלבול זמני בזיכרון, לבעיות  במתמטיקה, לחוסר ריכוז מול מחשב או דף מודפס.

לשתות 5 כוסות מים ביום מקטין ב-45% את הסיכון לחלות בסרטן מעי הגס   יכול להפחית את הסיכוי לחלות בסרטן השד ב 79% וב50% בסרטן השלפוחית.

האם את/ה שותה מספיק מים כל יום ?

אל תשכח לשלוח את המסר הזה לחבריך, הם יודו לך וילדיהם גם...מאוחר יותר.

Institut Pasteur

Unite de Genetique Microbacterienne

25-28 rue du Dr Roux

75724 Paris Cedex 15

FRANCE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 







__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4628 (20091122) __________

The message was checked by ESET Smart Security.

http://www.eset.com



Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages