‫برگزاری انتخابات راهبران گروه کاربران لینوکس مشهد

Bijan Ebrahimi

to mashh...@googlegroups.com

سلام
‏‫با توجه به فعالیت گروه بعد از یک دوره نسبتا کوتاه عدم برگزاری جلسات در سال ۹۵، و این حقیقت که از آخرین انتخابات گروه چیزی بیش از یکسال می‌گذرد، نیاز به برگزاری انتخابات راهبران و تعیین راهبران جدید گروه برای یک دوره یکساله حس می‌شود. امید است با انتخاب راهبران، تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته توسط راهبران به صورت منظم از طریق وبسایت گروه (و سایر رسانه‌ها) منتشر شود. از کاندید‌های حائز شرایط (رجوع شود به اساسنامه گروه) تقاضا می‌شود طی هفته جاری از طریق لیست پستی گروه (بدلیل شفافیت و حفظ آرشیو گروه) اعلام آمادگی نمایند.

‫پیشنهاد نیز می‌شود در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد کاندیداها به بیش از ۷ عضو مورد نیاز راهبران (۵ نفر راهبر بهمراه ۲ نفر عضو علی‌البدل‌)، نیاز به برگزاری انتخابات رفع شود و کاندیداها مستقیما به عنوان راهبران انتخاب و با برگزاری جلسه‌ای، مقدمات را بر اساس اساسنامه گروه جهت تکمیل سمت‌های راهبران فراهم آورند.

‫با امید به همیاری اعضای فعال و رسمی گروه و با توجه به شرایط مطرح در بالا، بنده از طریق همین پیام اعلام آمادگی جهت عضویت در گروه راهبران را تقدیم می‌کنم. امید است راهبران جدید از جلسه بعدی گروه (جلسه ۲۰۰م) فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نمایند.

‫* ‫در حال حاضر جمعی از اعضای فعال و راهبران دوره‌های پیشین گروه، وظیفه مدیریت فعالیت‌های گروه را بعهده گرفته‌اند

‫* علاقمندان می‌توانند با وظایف و دلایل نیاز به «راهبران» و نحوه برگزاری انتخابات در اساسنامه گروه در لینک زیر بیشتر آشنا شوند‫:
http://next.mashhadlug.org/constitution.html

Alireza Hokmabadi

to mashhad-lug
با سلام

بنده هم برای عضویت در گروه راهبران اعلام آمادگی می‌کنم.

Mohammad Mozafary

to mashh...@googlegroups.com
سلام،
من هم امسال هستم.

Bijan Ebrahimi

to mashh...@googlegroups.com
On 2017-06-12 21:52, Mohammad Mozafary wrote:

> سلام،
> من هم امسال هستم.

با تشکر از همه دوستانی که فعالانه همراه گروه هستند. دعوت میشه از
کاندیدهای راهبران در جلسه بعدی گروه (سشنبه ۱۳ تیر) حضور داشته باشند
تا در صورت امکان و در اولین فرصت جلسه راهبران تشکیل و درباره مسائل
مربوطه تصمیم‌گیری‌های لازم گرفته شود.

با تشکر
بیژن ابراهیمی

Mohammad Kazem Zaker

to mashh...@googlegroups.com

سلام
دوستان لطفا افرادی انتخاب کنید که حوصله پاسخ گویی داشته باشن و فقط با گفتن "گوگل کن" یا "هوشمندانه بپرس" باعث رنجش و دلزدگی نشن

‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "Mashhad LUG" مشترک شده‌اید.
برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت رایانامه‌های آن، ایمیلی به mashhad-lug...@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه‌های بیشتر، از https://groups.google.com/d/optout دیدن کنید.

Shabgard

to mashh...@googlegroups.com
منم اگه کمکی از دستم بر بیاد هستم.

Bijan Ebrahimi

to mashh...@googlegroups.com
On 2017-07-04 23:33, Shabgard wrote:

> [...]
>
> با سلام
> بنده هم برای عضویت در گروه راهبران اعلام آمادگی می‌کنم.

‫با تشکر از همه دوستان و با توجه به صحبت‌هایی که در جلسه دیروز (۲۰۱م)
شکل گرفت و همچنین تعداد فعلی کاندیدهای راهبران گروه، نیازی به برگزاری
انتخابات دیده نمی‌شود و کاندیدهای فعلی به عنوان راهبران جدید برای یک
دوره یکساله انتخاب خواهند شد (مگر اعتراض موجهی از سوی اعضای گروه در
اینجا مطرح شود). همچنین بر اساس ماده چهارم اساسنامه، سمت پنجمین عضو گروه
راهبران و نیز اعضای علی‌البدل در طی یکماه آینده با برگزاری انتخاباتی
دیگر تعیین خواهد شد.

امید است در سال پیش روی راهبران جدید، شاهد موفقیت گروه در آرمان‌ها و
اهدافش باشیم
بیژن ابراهیمی

Mohammad Zebardast

to Mashhad LUG
با سلام
پیرو صحبت امروز، بنده هم آمادگی خودم رو برای عضویت در راهبران گروه اعلام می‌کنم.
با تشکر از حسن نظر شما و سایر دوستان امیدوارم بتونم مفید واقع بشم.

Bijan Ebrahimi

to mashh...@googlegroups.com
> --

‫با توجه به اتمام مهلت یک‌ماهه مبنی بر تعیین اعضای باقی‌مانده گروه
راهبران، جناب آقای محمد زبردست
‫به عنوان پنجمین عضو گروه راهبران لینوکس مشهد به مدت یکسال انتخاب
می‌شوند.
امید است اعضای راهبران، با همیاری دیگر اعضای محترم، گروه را در رساندن هر
چه بیشتر
‫به اهداف و ارمان‌ها یاری رسانند.

با تشکر

ashka...@gmail.com

to Mashhad LUG
سلام بیژن جان میتونم یک رزمه از شما داشته باشم؟