ders programı güz

2 views
Skip to first unread message

ibrahim sapmaz

unread,
Feb 11, 2011, 11:05:30 AM2/11/11
to marmarab...@googlegroups.com
Ders Program_5 ubat 2011.xls

murat ozelce

unread,
Feb 12, 2011, 7:06:08 AM2/12/11
to marmarab...@googlegroups.com


11 Şubat 2011 18:05 tarihinde ibrahim sapmaz <ibrahim...@gmail.com> yazdı:

 
Arkadaşlar, Pazartesi günü, Öğretim Tasarımı dersi 3.sınıf dersi olarak görünüyor, orda bir yanlışlık yok mu ? Dikkatini çeken var mı?
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages