İlet:: Fwd: BİR IZ Dernegi gonullu formu

Elmas Gül Çelik

to marmara-...@googlegroups.com

Arkadaşlar Çiğdem Hoca bunu size iletmemi istedi.

Sevgili arkadaşlar,

Ekte, BİR İZ Derneği'nin yürütmekte olduğu proje ile ilgili bilgiler yer almaktadır. PDR 3. ve 4. sınıf öğrencilerine bir haftalık eğitim verildikten sonra öğrencilerin sahada bizzat çalışma yapması amaçlanmaktadır. İlgili olanlarınız varsa ekteki formu doldurup deniz.oz...@birizdernegi.org veya betul....@birizdernegi.org adresine gönderebilirsiniz.

Sevgilerimle,