Duyuru (Gebze Güzeller OSB): İşe Alım Hata ve Çözümleri Eğitimi, 30 Eylül Perşembe 16:00

Kerim EKREM

to marka_kocael...@googlegroups.com

Sayın İlgililer,

Güzeller OSB Akademi , yıllık eğitim takvimi açılmıştır. Bu kapsamda 30 Eylül Perşembe günü 16:00’da  “İşe Alım Hata ve Çözümleri“ eğitimi düzenlenecektir.  Eğitmen Erman KAVLAK tarafından işe alımlardaki hatalar ve iş alım ihtiyaçlarını gidermenin yöntemlerinden bahsedileceği teknik bir sohbet gerçekleştirecektir.

Eğitim içeriği:

·         Türkiye iş gücü analizi ve işe alım tahminleri

·         İşe alım süreç tasarımı

·         Mülakat teknikleri ve uygulama alanları

·         İşe alım hataları ve çözümleri

·         Değerlendirme merkezi çalışmaları ve işe alım enstrumanları

·         İşi kapmanın formülü

·         Merak uyandıran bir aday yaratmak

Eğitime katılım ücretsiz olup, eğitim salonunun fiziksel şartları pandemi şartlarına uygun olarak organize edilecektir.

Eğitime kayıt:  https://bit.ly/3zffMM0

*Eğitime fiziksel ortamda katılamayacaklar için ise online katılım linki paylaşılacaktır.

Güzeller OSB çatısı altında, yıllık eğitim takvimi ise ekte yer almaktadır.

Daha detaylı bilgi için: Ayşegül ALİOĞLU, Kocaeli Gebze Güzeller Osb, Mail: ays...@ggosb.com.tr, 0 262 751 21 50-Dh.121

Saygılarımla,

cid:image001.jpg@01D3E7AA.7C96CAB0

Yıllık Eğitim Programı.jpg