komuna velnavigado

Wieslaw Michalak

Mar 29, 2008, 7:37:07 AM3/29/08
to mari...@googlegroups.com
Saluton
Mi havas patenton de jakta kapitano ,kaj cxi somere oni povus  velnavigadi tra la
Balta Maro .  Se estus kelkaj personoj veladistoj havantaj kelkaj tagoj au semajnoj
da feriado ni povus velnavigadi al Rotterdamo au vizitadi aliaj havenoj de Germanio ,Svedio,
Danalndo.
Bonvolu skribadi pri nia komuna velnavigado. Mi pensas ke sen probleme ni luos jakton de mara klubo. / mi ne estas posedanto de propra jakto /.
amike
Wieslaw Michalak Pollando

Sprawdz, czy jestes godzien miana Prawdziwego Internauty!
Kliknij >>> http://link.interia.pl/f1d6d
foto1.jpg

Peeter Aitai

 Dato: 17 Feb 2009
Letero de Wieslaw kun sama propono por nuna jaro:

Saluton Petro
Vi iam skribadis al mi pri viaj" veladoj".Mi volus ion arangxi cxi somere tio signifas  ,arangxi krusadon trans la  maro -povas esti BAlta Maro. Mi povus lui jakton por ke kune kun niaj samideanoj veladi kaj viziti kelakaj landoj  /Svedio, Danlando,Finnlando,germano/ Cxio dependas kiom longe- kiom da tagoj, ni cxiuj povas esti sur la maro.  Se mi povos fari tion pro manko da esperantistoj mi ne velnavigados cxi somere.  Kion vi pensas pri tio tio estus interesa plano al vi mem. MI iam skribadis al Nicola Morandi li
iam volis arangxi cxi similan sed tfans la oceano sed i ne scias cxu li sukcesis finfine.
 skribu kion vi pensas pri mia ideo. Cxu vi volus .SE jes jam estas du mi kaj vi se estus ankorau du tri personoj povus pli serioze pripensi pri tion.
mia foto

amike

Wieslaw, Lublin, Polando

Bedaurinde mi ne havas 2009 tempon por velnavigado sed eble aliaj esperantistoj...

Kontaktu min au rekte Wieslawon au mesagxu en "Maristoj"

Peeter
Evening_Sail_R_E_Thompson.jpg