Kunveno dum UK

Peeter Aitai

Jan 24, 2008, 7:14:14 AM1/24/08
to Maristoj
Antaŭ 30 jaroj mi okazigis maramikan kunvenon dum UK kaj opinias ke tion indas ripeti ankaŭ cxijare en Rotterdam. Do ni utiligu la grandkunvenon ankaŭ por aplikado de maraj aferoj.
Roterdamo estas ja unu el la plej grandaj havenoj de la mondo.
(Mi ne scias pri ĝia retpaĝo, sed alia granda haveno Hamburgo havas paĝon eĉ esperante:

Peeter Aitai
Peeter.jpg
Amsterdamo.jpg

Peeter Aitai

Jan 24, 2008, 9:35:48 AM1/24/08
to Maristoj

Amikoj

Se vi ne deziras aperigi viajn opiniojn en publika grupo do sendu al mi privatan retleteron. Estus bone scii jam anticipe pri cxiuj mar-amikoj kiuj kongresos en la 93-a UK.

Peeter
Roterdamo.jpg
UEA.jpg
En hejmurba haveno.jpg
Bona socio.jpg

Peeter

Feb 4, 2008, 1:01:33 PM2/4/08
to Maristoj

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kiu scias diri
Kial bluas mar'
Ĉu al la di' nun iri
Au diras amikar'

Nu kial mar' vi bluas
Kaj ondoj sur vi
Jen tiel ege bruas
Nu diru al mi

Sed kial bluas maro
Ĝis nun ne scias mi
Pro tio homarano
Donacas sin al ĝi

Peeter Aitai

Sep 8, 2008, 1:14:43 PM9/8/08
to Maristoj

Dum la UK en Roterdamo kunveno de maristoj ne okazis.
Mi estis enlistigita kiel kongresano tro malfrue por komenci agi por la koncerna programero enkadre de la kongreso kaj uzi ĝeneralan metodon antaŭviditan de UEA por fakaj kunvenoj, t.e. mendi la ejon por mono, ne taugis al mi ĉar ne eblis scii ĉu iu ajn maristo ĉeestas...
Dum la kongreso neniu anoncis sian deziron renkonti min (neniu aperigis koncernan informon sur la rendevua tabulo) kaj mi rifuzis penojn.

Mi tamen renkontis 2 maristojn.
Ili estis Kees Ruig el Nederlando kaj Andris Natins el Latvio (ambaŭ jam ne plu marnavigas...).
Tamen notindas ke Kees Ruig iam fondis Maramikan Rondon.

Nun hazarde partoprenante kunvenon de IKEF dum la UK mi eksciis pri tio ke La Haveno de Rotterdam akceptas delegacion de esperantistoj. Pro sekurecaj kialoj estis bezonata tre frua registriĝo kaj IKEF estis sendinta al ili liston de siaj membroj kiuj partoprenos UK. Do mi ne estis en la listo kaj ne penis iel altrudi sin. Kees Ruig informis ke la haveno akceptas esperantistojn kaj de la Havena oficejo (kiu estas altega domo) oni ekhavas bonan rigardon al la urbo. Kiel mi eksciis poste de juna sviso partopreninta la eventon, oni eĉ surŝipigis esperantistojn kaj navigis laŭ la haveno por ke oni bone vidu la havenon.

La aranĝo estis de komercista fakagado en esperanto (ne de marista fakagado).

Nun mi legis malnovajn numerojn de "La Merkato" kaj trovis informojn kaj pri Jokohamo kaj pri Roterdamo...

Espereble estonte okazu kunlaboro de maristoj kaj IKEF por vizito de havenoj.

jen el la oktobra numero de 2007 kaj el la marta numero de 2008: (jpg-aldonoj ĉi sube)

Salutante
Peeter

Jokohamo.jpg
Rotterdam.jpg

Peeter Aitai

Sep 24, 2008, 2:32:03 PM9/24/08
to Maristoj

Veturo al Rotterdam per la ŝipo "Pride of Hull"

foto de la ŝipo:

La ŝipo estas 215,45 metrojn longa kaj mia kajuto estis sur la 10-a ferdeko (etaĝo), do malgraŭ tio ke la rapido estis 22 nodoj ( 1 nodo estas 1 mara mejlo (1852 m) hore ) la moviĝo ŝajnis tre malrapida...

Mia kajuto okazis larĝa sed sen mendita fenestro (P&O faris en tiu detalo fusaĵon kaj mi ne havis kune dokumenton pruvantan ke mi mendis kaj pagis por kajuto kun fenestro). Sed tio ne gravas ĉar mi ja nepre deziris trafi al la UK en Roterdamo.

Mi veturis kune kun la filino Diana kaj ni uzis eblon antaŭkongrese praktiki esperanton.

Sur la ŝipo ni renkontis d-ron Paul Gubbins kaj lian filinon Jill.
fotoj en la grupo Estonio:
videoklipoj:

Matene mi renkontis ankoraŭ kelkajn esperantistojn.
Verŝajne sur tiu ĉi ŝipo estis eĉ pliaj esperantistoj sed mankis informiteco koncerna (ni havis antaŭe tutan semajnon por komunikado en Rotterdam kaj ne tre gravis E-renkontoj surŝipaj, ni pli povis simple ĝui la marveturon.

Ni fornavigis de Kingston upon Hull (Britio) vespere kaj sekvontmatene atingis Nederlandon.

Peeter

Peeter Aitai

Sep 26, 2008, 12:56:19 PM9/26/08
to Maristoj

Pri maristoj en la UK

Kiel mi jam diris, mi renkontis 2 antaŭajn maristojn.
Unu el ili estis s-ro Andris Natins el Latvio kiu estis ŝipetestro de Sovetia pacifika haveno Petropavlovsk Kamĉatskij. Post disfalo de Sovetio li loĝas en Latvio kaj pri maristaj aferoj plu ne okupiĝas. Dum la lasta jardeko mi rimarkis lian aktivecon en IKEK kiel komunisto. Mi bedaurinde ne fotis lin dum la kongreso.
La alia esperantisto-maristo estis s-ro Kees Ruig. Pri li mi havas videoklipon (kion vi eble jam rigardis sed rerigardu).
Jen Kees Ruig ludas harmonikon...

Peeter

Peeter Aitai

Sep 26, 2008, 1:25:22 PM9/26/08
to Maristoj

La postkongresa navigado al Britio
____________________________________

Sabate la 26-an de julio post fermo de la kongreso mi kun la filino veturis al Hoek van Holland kio estas ĉemara kajo sur norda bordo de La Roterdama Ŝipkanalo (alvenis ni de Hull al Europort kio situas trans la kanalo sur la suda bordo de la kanalo kaj kie ni vidis la ŝipon de P&O ankaŭ nun). La ŝipkompanio estis Stena-Line kaj la ŝipo havis nomon "Stena Britannica"
Ankau ĉi-foje mia kajuto estis sur la 10-a ferdeko (malpligranda ol sur "Pride of Hull" sed tre pura kaj kun fenestro.
Dum la tempo kiam ni atendis eknavigadon mi observis viglan vivon de la haveno, kie ŝipoj konstante aliris aŭ foriris.
Pri tio estis retligoj sub Filmoj en Estonio:
 Bruo kion vi aŭdas sur la ŝipo devenas ne de la ŝipaj motoroj sed de multaj kargoaŭtoj sur ferdeko - ili (pli precize la kromveturiloj) kiuj portis malvarmigendajn produktojn havis laborantajn mal-varm-ig-il-ajn motorojn...
La navigado daŭris ĉi-foje nur 7 horojn (de Hull al Rotterdam ni iris 11 horojn).
Dum la frumatena eklumiĝo ni atingis jam Britan bordon kaj sen ajna sento de estinta marvojaĝo trans La Norda Maro (ne estis ondoj kaj pro grandeco de la ŝipo ne rimarkeblis moviĝo). Mi surteriĝis en Harwich kvazaŭ de trajno post apudurba vetureto...
Pri lumŝipoj viditaj proksime al Harwich mi skribos poste aparte.

Peeter Aitai

Peeter Aitai

Sep 27, 2008, 6:17:34 AM9/27/08
to Maristoj
26072008223.jpg
26072008224.jpg

Peeter Aitai

Sep 27, 2008, 6:19:15 AM9/27/08
to Maristoj

Fotito de sur Stena Britannica en Rotterdam:

26072008225.jpg
26072008226.jpg

Peeter Aitai

Sep 27, 2008, 6:20:48 AM9/27/08
to Maristoj

Matene cxe Harwich:

27072008227.jpg

Peeter Aitai

Sep 30, 2008, 11:35:59 AM9/30/08
to Maristoj

Aldone:
StenaBritannica.jpg
Mia Kajuto.jpg
Mapo.jpg

Peeter Aitai

Oct 18, 2008, 8:47:45 AM10/18/08
to Maristoj

Boatado en Roterdamo 2008-07-21 okaze de la UK

Peeter Aitai

Nov 16, 2008, 3:46:56 PM11/16/08
to Maristoj

Pri IKEF kunveno en Haveno de Jokohamo (dum la pasintjara UK) mi notis jam ĉi-supre.
jen ankaŭ foto pri tio:

Peeter Aitai

Nov 16, 2008, 3:50:30 PM11/16/08
to Maristoj