Nia laborejo

Ruben Torres

to mari...@googlegroups.com
Geamikoj (devas esti ankaux maristinoj...):

Videon de nia laborejo mi alsxutis en http://es.youtube.com/watch?v=cgZO6YTKbS0

Oni devus diri "marmontoj" anatataux "marondoj", cxu ne?

Gxis:

Ruben'

Peeter Aitai

to mari...@googlegroups.com
Tre bona filmeto!!!
kutime fotoj malbone montras ondojn kaj en filmoj ne ĉiam eblas kompreni grandecon de ondoj sed ĉi foje vere videblas la reala montograndeco de ondoj, precipe pro konteneroj sur ŝipo (se ondoj saltigas la ŝipegon kiel boateton, do vere ŝtormas...). Marista profesio ne ĉiam estas facila kiel povas ŝajni al tiuj kiuj vidis nur riveretojn...

Peeter

(Seurat) La ponto de Courbevoire.jpg

Peeter

to Maristoj
Kelkaj maraj videoregistroj faritaj lernocele per la mobiltelefono
Nokia N95

La Balta Maro
http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-4571324764245927667&hl=en-GB

Fishistoj revenas
http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-8185288737401423881&hl=en-GB

La Irlanda Maro
http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-8960932294389686411

Peeter Aitai

Peeter Aitai

to Maristoj

Al kiu placxis la unua video sub tiu cxi temo, tiu rigardu ankau aliajn videojn de Ruben, ekzemple

Mia kajuto
Lia kanalo cxe Youtube:

.

RT

to mari...@googlegroups.com
Diable!

Se mi estus sciinta ke mia kajuto estus aperinta en tiu cxi listo, mi estus puriginta gxin iomete!

:)

Ruben'