Nun mi estas maristo! (dumtempa)

Enrique

to mari...@googlegroups.com

Nun mi estas maristo!

Mi vojagxas en unu el la plej grandaj sxipoj.
Gxi nomigxas "Freedom of the Seas".
Gxi portas pli ol 4000 homoj.

Venonta semajno mi vizitos Kolombio ...
sed nur dum kelkaj horoj. Mi vizitos nur
Cartagena, ekde la 7a matene gxis la
2a posttagmeze.

Tre malfelicxa situacio ... mi vizitos Kolombion,
sed mi ne povos viziti esperantistojn ...

Bondeziras vin,

Enrique
el Fremont, California, Usono
hodiaux en retkafejo en
Saint Thomas, Virgen Islands, Usono

Peeter Aitai

to mari...@googlegroups.com
2009/4/22, Enrique <een...@gmail.com>:

> Nun mi estas maristo!
>
> Mi vojagxas en unu el la plej grandaj sxipoj.
> Gxi nomigxas "Freedom of the Seas".

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=vvJk6FKulO4

Fotoj, videoklipoj k.t.p.:
http://cruiseclues.com/shipstips/freedomoftheseas.htm

http://www.geekarmy.com/cool/324/freedom-of-the-seas/

> [...]
> 2a posttagmeze.
>
> Tre malfelicxa situacio ... mi vizitos Kolombion,
> sed mi ne povos viziti esperantistojn ...

espereble vi trovas esperantistojn sur la shipo.

> Bondeziras vin,
>
> Enrique
> el Fremont, California, Usono
> hodiaux en retkafejo en
> Saint Thomas, Virgen Islands, Usono

Bonan vojagxon!

Freedom of the Seas.jpg

Ruben Torres

to mari...@googlegroups.com
Kara Enrique:

Kiam mi legis vian mesagxon mi multe emociigxis sed subite elrevigxis...

Kiam vi diras ke vi iras al Kolombio... mi estas en haveno de Kolombio!

Sed kiam vi diras ke vi vizitos Kartahenon (Cartagena), en la karibea
maro, mi elrevigxis, cxar mi estas en Buenaventuro, en la pacifika
marbordo.

Bone, eble venontfoje ni povos vidi nin surmare!

Cxirkauxbrakon:

Ruben'

Peeter Aitai

to mari...@googlegroups.com