Boatadoj 2012

Peeter Aitai

to Maristoj

Boatado en Litovio
==============

42-a BOATADO
Ĉi-jare Vilniusa Junulara Esperanto-klubo “Juneco” organizas la 42-an BOATADO'n de la 22-a ĝis la 25 de majo, kiu okazos  en Ignalina distrikto en la Nacia parko de Aŭkŝtaitija.

Programo:
    La 22-an de majo, ĵaŭde de la 13-a horo renkontiĝo kaj registrado en la arbareto ĉe urbeto Paluŝe, situanta sin 5 km okcidenten de Ignalina sur lagbordo de la lago Luŝiai.
Ekskurso en ĉirkaŭaĵoj de Paluŝe.
    La 23-an de majo, vendrede solena malfermo de aranĝo je la 11-a horo;
Fornavigo je la 12:00 horo de Paluŝe.
    La 25-an de majo, dimanĉe reveno al Paluŝe proksimume je la 15-a - 17-a horo. Ĝusta horo de la fermo ne antaŭvideblas.
    Dum kvar tagoj ni ekskursos kaj traboatos pli ol 20 lagojn kaj lagetojn, riverojn kaj riveretojn. Eblos viziti muelejon de Ginuĉiai, kie okazos akvaj proceduroj sub la akvofala duŝo, en insulo de lago Baluoŝas ni festos naskiĝtagojn de naskiĝintoj en majo, okazos nokta promenado al la grandega monto Ladakalnis, baptado de unufojaj boatadantoj. En la baptado povos partopreni ĉiuj antaŭje baptitaj partoprenantoj.
Ludoj, kantoj, lignofajro, varma vespermanĝo, bela naturo atendos vin ĉiuvespere en tendarlokoj.
    Detalan tagordon de la aranĝo ĉiu partoprenanto ricevos surloke. Preparu kulturan programon, por internacia vespero.
    Dum Boatado viajn orelojn ĝojigos nur Esperantaj vortoj, ĉar aliaj lingvoj estos malpermesitaj kaj tion gardos la sekreta Verda policisto.

-----------------------
iformo el
http://www.esperanto.lt/board/view.php?id=arangxoj&no=57
.

Peeter

to Maristoj

> Boatado en Litovio
> ==============
>
> *42-a BOATADO*

ERARO !!!

Trovinte sur hejmpagxo de LEA majusklan informon pri Boatado 42-a mi
kopiis la enhavon (ne estas notita jaro tie) kaj do trafis malnova
informo.
La 42-a boatado okazis antau 4 jaroj.

Pri cxi-jara boatado en Litovio mi ankorau ne trovis informojn.

Pri tiu boatado kaj pri aliaj bonvolu informi cxi tia.

Peeter

Ruben Torres

to mari...@googlegroups.com
Kara Peeter

Dankon pro via informo.

Kvankam mi estas iom malproksime, mi deziras sukceson al la partoprenantoj.

La programo estas tre interesa.

Ĉion bonan!

Ruben' Torres
Kolombio

Peeter Aitai

to mari...@googlegroups.com

La 46-a BOATADO en Litovio
=======================

Cxi jare fama 46-a Boatado okazos 1-3 de Junio.

Kiu partoprenos, sendu al "Juneco" aligxilon:

Bonvolu plenumu la ALIGXILON skribante:

1. Nomo, familnomo
2. Dato de naskigxo
3. Lando, urbo
4. Jaro de esperantigxo
5. Kioman fojon partoprenas la Boatadon
6. Cxu bezonas tendon au dormosakon

Marijus Dilba

prezidanto
JUNECO, Esperanto klubo

Vilnius

La informilo kaj La Programo cxi kune aldonajxe:

Boatado-2012 informilo.doc
Boatado-2012 programo.doc

Peeter Aitai

to Maristoj
En interreto aperis la unua videoklipo pri la boatado en Litovio 2012
http://www.youtube.com/watch?v=tzpl9P_w3x4