Ŝipvojaĝoj de esperantistoj

Peeter Aitai

to Maristoj
Karaj maramikoj

Aperigu ĉi tie viajn vojaĝimpresojn pri diversaj ŝipvojaĝoj.

Peeter
Survoje al Irlando.jpg
Al Liverpool, Anglujo.jpg

Peeter

to Maristoj

DENOVE SUR LA MAR' ...

de Julio BAGHY

(el la poemaro La vagabondo kantas (1937))

Denove sur la mar' ...
La sveda insular'
per rava rifa rand'
alloge pace mutas.
Ho, pinarbara zon'
kun fora blua fon'
de nekonata land',
mi kore vin salutas.

En la sunbrila tag'
sur masto flirtas flag'
kaj estras la silent' ...
Jen vokas nin haveno
kaj mi forgesas jam,
ke fort' de l' uragan'
en vivdanĝeroj cent
min tenis en la sveno.

Sur la Stokholm-a kaj'
popol' kun kora gaj'
kun rido en okul'
al ŝip' salute gestas.
Ho, kia ord', konkord'
atendas nin sur bord'!
Ĉar en ĉi mondangul'
cent jarojn paco nestas.

Min regas kora mir',
inspiras la sopir'
kaj fluge himna kant'
nun al vi sin direktas.
La dankon al popol'
mi flustras pro l' konsol'
kaj gloron al Svedland'
al kora sent' mi plektas.

Peeter Aitai

to Maristoj

VIZITADO DE INSULOJ

Kutime oni vizitas insulojn per navigebla flotilo (ŝipo, boato) sed ekzistas insuloj kiujn eblas dum malalta tajdo viziti ankaŭ perpiede. Tiaj estas Hilbre insuletoj ĉe en La Irlanda Maro kelkdek kilometrojn sude de Liverpool. Somere mi planas esperantistan ekskurson tien. Strange ke granda parto de Liverpoolanoj eĉ ne scias pri ekzisto de tiuj insuletoj...

Peeter

Sur la insuleto Little Hilbre.jpg
Dublin, Irlando.jpg

Peeter Aitai

to Maristoj

La konata haveno (kaj la havenurbo) Liverpool situas en la riverbusxo de Mersey, kion mi kvalifikus tamen kiel mara golfo. Cxi tie oni spertas tre grandan tajdon (kutime pli ol 6 metrojn diferenco inter alta kaj malalta tajdo (dum ekstremaj okazoj ecx gxis 10 metrojn).
Jen Mersey filmita tra fenestro dum la alta akvo:
Trans Mersey oni navigas per sxipetoj. La linio estas deklarata kiel la plej malnova en la mondo> Eblas trafi al alia bordo de Mersey per trajno au auto au autobuso tra toneloj subteraj (subMerseyaj) sed mi preferas navigadon (cxar mi sxatas navigi).

Salutante
Peeter Aitai

Peeter Aitai

to Maristoj

Rigardu boatadon de 45-jara germana esperantisto "mk133z" cxe YouTube

.

Peeter Aitai

to Maristoj
Interesan rakonton de Harri Laine pri unu vojagxo oni trovas en
http://www.ipernity.com/blog/harri/70211
rigardu.gif

Peeter

to Maristoj
Diana Aitai per "Lady Diana Showboat" sur rivero Dee (Chester,
Anglujo)
http://www.youtube.com/watch?v=bbt2SajH5c0

Peeter Aitai

to Maristoj
2008/9/27 Peeter Aitai <peeter...@googlemail.com>:

La 7-an de marto 2010 mi refoje uzis eblon navigi sur Mersey.
Char transMerseyaj veturantoj malmultas (oni por tio uzas trajnojn kaj
autobusojn veturantajn tra subteraj toneloj) oni okazigas
transnavigadon kaj porturistajn kruizetojn/krozadetojn samtempe.
Mi uzis tiutage la eblon dufoje - komence de Liverpool al Birkenhead
kun intertempa vizito de la haveno Woodside Ferry kaj posttagmeze
revojaghe havis krozadon pli suden.
Nun kelkaj fotoj pri mia ripoztaga shipumado.
La unua foto 2010-03-07 je la 11:15
Reveturo 15:22 - 15:52

Pri la shipkompanio vidu ilian retpaghon:
http://www.merseyferries.co.uk
kaj legu en Vikipedio
http://www.wikipedia.org/wiki/Mersey_Ferry

Kaj nun miaj fotoj:

Mersey kaj Liverpool vidata de shipferdeko.jpg

Peeter Aitai

to Maristoj
En haveno de Birkenhead

Malnova (unu el la plej unuaj) submarshipo.
Birkenhead estas okcidente de Liverpool, trans la rivero, administre
ne Liverpoola teritorio, sed esence tamen antau-urbo de Liverpool.

Malnova submarshipo.jpg
Mevoj super Mersey.jpg
Navigata Mersey.jpg

Peeter Aitai

to Maristoj
Sur tiu chi trans-Mersey-a shiplinio navigas pluraj similaj shipoj.
Turistojn oni portas ankau ghis Manchester
Royal Iris of Liverpool sur fono de Liverpool.jpg
Iris venas al Birkenhead.jpg
Royal Iris en Birkenhead.jpg
Shipo sur Mersey.jpg

Peeter Aitai

to Maristoj
Denove sur shipo
Denove Iris ekiras.jpg
Sed ne rekte al Liverpool.jpg
Krozado suden.jpg

Peeter Aitai

to Maristoj
De shipo videblas belaj panoramoj de la urbo...
Liverpool de sudo.jpg
Liverpool.jpg

Peeter Aitai

to Maristoj
Alnavigo al Liverpoola kajo Pierhead
Aliro al la urbocentro.jpg
Che kajo (malantau la flago videblar maro).jpg
Lasta rigardo al Mersey.jpg

Peeter Aitai

to Maristoj
Post semajno la 14-an de marto mi refoje fotis la shipon
Mersey-rivero kaj Birkenhead-urbo.jpg
Shipo venas al Liverpool.jpg
Shipo de fama Mersey-a linio 2010-03-14.jpg

Peeter Aitai

to Maristoj
Krom miaj videoklipoj (al kiuj mi jam donis ligojn) rigardu ankau
aliajn klipojn pri la Mersey-shipoj...
http://video.google.co.uk/videosearch?hl=en&q=mersey%20ferries&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wv#
Al gastantaj esperantistoj venantaj al Liverpool mi konsilas nepre
fari ankau mallongan shipkrozadeton por bone vidi la urbon.