Vortaroj - terminaroj

Peeter

to Maristoj
En la pasinta jarcento kiam mi kunlaboris kadre de EMLI kun diversaj
maristoj kaj preparis multlingvan Velistan Vortaron (kaj aliajn
terminarojn marajn) mi povis uzi nur PIV kaj Marista Terminaro de P.
Clissold (1950).
Nun dum la epoko de interreto estas akireblaj diversaj tiutemaj
vortaroj - terminaroj.
Jen kelkaj retadresoj por ili:
Akademia Vortaro -
http://www.akademio-de-esperanto.org/akademia_vortaro/index.html
Reta Vortaro - http://www.uni-leipzig.de/esperanto/voko/revo/ (en gxi
estas 2 fakoj maraj: maraferoj; sxipkostruado,navigado)
rete elsxutebla vortaro - http://welcome.to/vortaro
maristaj terminaroj -
http://www.fw.hu/eventoj/steb/vortaroj/index-vortaro.htm
Provo de Marista Terminaro (1908) -
http://www.esperanto.mv.ru/MaristaTerminaro/index.html
Vikipedio - http://eo.wikipedia.org

Se vi scias pliajn do aldonu!

Peeter Aitai

Peeter

to Maristoj

Peeter

to Maristoj
Diskutoj pri kelkaj maraj terminoj legeblas en "Maraj treminoj"

Peeter

to Maristoj
La nova adreso de Reta Vortaro
http://reta-vortaro.de/revo/

Peeter

to Maristoj
En la unua mesagxo mi donis por maristaj terminaretoj la ligon al la
terminara listo de Eventoj. Por cxiu okazo estu la adresoj (po kelkaj)
cxi tie aparte notitaj.

"Provo de Marista Terminaro" (1908)

http://eventoj.freeweb.hu/steb/vortaroj/marista-terminaro.htm
http://www.esperanto.mv.ru/MaristaTerminaro/index.html

"Malgranda Marista Terminaro"
http://www.karapaco.de/u/B.Tavern/terminaro.html

"Mara vortareto" de Juri Finkel
http://eventoj.freeweb.hu/steb/vortaroj/maro-sxipo-finkel.htm
http://www.esperanto.mv.ru/Efremov/marvortareto.html

Mi ankorau ne trovis en la reto "Marista Terminaro"-n de Peter
Clissold.

Peeter Aitai

Peeter

to Maristoj
La gxusta adreso de "Malgranda Marista Terminaro" estas:
http://www.karapaco.de/u/B.Traven/terminaro.html

(Pardonu la eraron en la antaua mesagxo).

P.A.

Peeter

to Maristoj
En "Nia M/S Zamenhof" de Erasm Nawrowski
http://egalite.freeweb.hu/sxipo/sxipo.htm
trovigxas anklau glosaro "IX. Gravaj glosoj"
(esperanta-hungara-angla-germana-pola terminareto)
http://egalite.freeweb.hu/sxipo/gloso.htm

P.Aitai

Peeter Aitai

to Maristoj

"Marista Terminaro"
de komandanto peter Clissold, D.B.E.A.

La libreton mi iam vidis (ricevinte gxin por mallonga tempo de Jaan Ojalo kaj farante por mi paperfolian kopion...).
Kiom granda estis la eldonkvanto kaj kie oni povas gxin trovi, tion mi ne sciis.

Nun mi trovis tiun vortareton en granda gvanto kaj eble trovigxanta en tre multaj malnovaj E-kluboj...

La terminaro trovigxas en
"Jarlibro de UEA 1949"
dua parto, pagxoj 28 - 67.

P.Aitai

Peeter

to Maristoj
Maraj terminoj en vortaroj de Prof. Oscar Hecker

Heckers vortaroj.jpg
Heckers titolpagho.jpg
p 249 en.jpg
p 249 pl.jpg