Re: [Maristoj] Estis (Re: Sursxipaj esperanto-arangxoj) Sxipo kun la nomo "Esperanto 3/4

Ruben Torres

to mari...@googlegroups.com
2011/5/6 Peeter Aitai <peeter...@googlemail.com>

> Esperantistoj sur ŝipo dum BET-38 (Latvio 2002)
> http://u1.ipernity.com/4/06/13/1510613.6a104d7c.1024.jpg

Dankon pro al informo, Peeter.

Mi volas rakonti el vi ke dum mi vagadas en programeto kiu nomigxas
"Marine Traffic", mi trovis sxipeton kun la nomo "Esperanto 3/4".

En http://www.marinetraffic.com/ais/es/shipdetails.aspx?MMSI=244630717
vi povos vidi kelkajn fotojn de la sxipo.

Per la programeto (por Ipod), oni povas ecx vidi kie estas la sxipo
nun, krom kelkaj aliaj informoj.

Bone, cxirkauxbrakon al vi kaj al la membroj de la listo.

Gxi gxis:

Ruben'

Peeter

to Maristoj

On May 6, 8:19 pm, Ruben Torres <rdtorr...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Enhttp://www.marinetraffic.com/ais/es/shipdetails.aspx?MMSI=244630717
> vi povos vidi kelkajn fotojn de la sxipo.

Por vidi chiujn 9 fotojn tie iru al
http://www.marinetraffic.com/ais/es/showallphotos.aspx?mmsi=244630717#top_photo
kaj por bana rigardado klaku sur foto (duafoja klakado donas grandegan
bildon).