----- Özgün İleti -----
Kimden : "murat kaya"
Kime : abdulhal...@mynet.com
Gönderme tarihi : 18/10/2010 16:29
Konu : Re: kardeş okul
arkadaşlar Abdulhalim hocanın projesini kaçırmayalım
18 Ekim 2010 11:00 tarihinde <abdulhal...@mynet.com> yazdı:
hocam iyi günler.ROMANYADAN bir okul müdürü kardeş okul istiyor. ilgilenen arkadaş varsa internet bilgilerini size aktarıyorum .okulun adresi:scoalageneralaNR.1bumbesti-jıu.müdürün ismi:OLİMPİA UNGUREANU.ben şuan proje ile ilgilendiğim için bu arkadaşla ilgilene miyorum.istekli bir arkadaş varsa bu fırsatı kaçırmasın.iyi çalışmalar
| Jasper |
| Syl* |
| Cyl |
| Eline* |
| Jorg |
| Shelly* |
| Sander |
| Pieter |
| Quentin |
| Stephanie* |
| Timothy |
| Vincent |
| Liselotte* |
| Daan |
| Glenn |
| Sarah* |
| Frederik |
| Linde* |
| Evi* |
| Lisa* |
| Griet* |