Comenius Hizmet İçi Eğitim Faliyeti 2011 Yılı Başvuruları Başladı!

0 views
Skip to first unread message

murat kaya

unread,
Dec 31, 2010, 9:57:08 AM12/31/10
to mardinmema...@googlegroups.com, mardinmemar...@googlegroups.com
Merhaba Arkadaşlar,
 
Öncelikle yeni yılınızı kutluyor, yeni yılın gönlünüzce geçmesini (ve bol projeli...) diliyoruz...
Yeni yıla güzel bir haberle girin istedik...
 
Comenius Hizmet İçi Eğitim Faliyeti 2011 yılı 1. başvuru dönemi kapsamında başvuru süreci başlamıştır... Konuyla ilgili ayrıntılı bilgiye ulaşmak için lütfen aşağıdaki linki inceleyiniz!
 
İyi çalışmalar! 

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages