Beste Hanım,
Müdür yardımcınızın algılaması doğrudur..Bütün öğretmenler ve mümkün olduğu kadarda öğrenci kaydı yapılmalıdır. Bunda bir anlamsızlık yoktur. 25 Ekime kadar bu işlemlerin halledilmesi gerekiyor. İlerleyen aşamalarda kayıt aşamasından sonraki böşümler için yeniden bir araya geleceğiz. Kolay gelsin..
NOT: YAZIYI OKURSANIZ ORADA"TÜM ÖĞRETMENLER" İBARESİNİ GÖREBİLİRSİNİZ...
20 Ekim 2010 06:50 tarihinde beste neu
<best...@yahoo.com.tr> yazdı:
Sayın Murat Bey,
Okulumuza gönderilmiş bulunan E-twinning Portalı ve Ulusal Ajans projeleri konulu B.08.4.MEM.4.47.00.10/000/23883 sayılı yazıda ''Tüm okullarımızdaki öğretmen ve öğrencilerimizin E-twinning portalına kayıt yaptırarak aktif şekilde kullanmaları'' ibaresi bulunmaktadır.Bu ibare sayın okul müdür yardımcımızın bunun okuldaki bütün öğrenci ve öğretmenlerimizin portala üye yapılması gerektiği anlamına geldiğini düşünmesine neden olmuştur.Henüz proje hazırlama aşamasında olduğumuzdan ve ingilizce bilen kişileri dikkate alarak sadece birkaç öğretmenimizi kaydetmiş bulunuyoruz.Bütün okulun portala kaydının anlamsız olacağı düşüncesiyle bu konuya açıklık getirmenizi temenni eder,iyi çalışmalar dilerim.
Beste BAYRAMOĞULLARI
Bahçelievler İlşköğretim Okulu
İngilizce Öğretmeni