příjezd k budově

Zdeněk Bartoš

to MAPY: Cestujeme s Googlem
Dobrý den.

Potřeboval bych změnit příjezd k adrese Rybí 56. Máme příjezd k domu od hlavní komunikace, ale google mapy všechny navádějí k zadnímu vchodu na pozemek, kde není vjezd. Máme problémy s přepravními společnostmi (PPL, pošta atd.), jejichž doručovatelé k nám nemohou trefit. je možné to nějak upravit?

Zdenek z Digisolu

to MAPY: Cestujeme s Googlem
Zdarec Zdenku,
abych ti mohl pomoci potřebuju přesný nákres kudy vede cesta k vašemu domu.
Udělej Snímek obrazovky - satelit zobrazení a zakresli správnou trasu ;-)

Zdenek z Digisolu

to MAPY: Cestujeme s Googlem
Dobré ráno  Zdenku,
silnice byla zakreslena, bude propsána do 24 hodin  :-)
Tým ještě řeší trasování ;-)

Sem rád, že sem vám mohl dát krásnej jedinečnej dárek FireShot Capture 134 - 482, 742 65 Rybí to Rybí 56, 742 65 Rybí - Google Maps - www.google.com.png

Zdenek z Digisolu

to MAPY: Cestujeme s Googlem
Dobré ráno Zdenku,
mám jeden dárek ;-)
Silnice je zakreslena a trasování na adresu je správně :-)
V Digisolu máme poslání ...
Děláme Google Maps lepší, aby lidi našli to co hledají a dorazili na správné místo 💙

Pomohlo ti to co jsem udělal? Dej nám recenzi na https://g.page/Digisolu/review
Můžeš nám poslat finanční dar na  2602098198/2010
Díky!

FireShot Capture 136 - 482, 742 65 Rybí to Rybí 56, 742 65 Rybí - Google Maps - www.google.com.png

Zdeněk Bartoš

to mapy-...@googlegroups.com
Ahoj.

Již včera večer jsem se díval na mapu a trasování vedlo tam kam jsem žádal.

Díky moc, dobrá práce!

Pěkné vánoce tobě a všem tvým spolupracovníkům.

Zdeněk.

Dne ne 24. pro 2023 8:30 uživatel Zdenek z Digisolu <zde...@digitalsolution.marketing> napsal:
--
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny „MAPY: Cestujeme s Googlem“ ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny, zašlete e-mail na adresu mapy-gugcz+...@googlegroups.com.