Jiná trasa navigace při zadání názvu firmy a přesné adresy firmy

Filip Elvac

to MAPY: Cestujeme s Googlem
Dobrý den,

mám problém s navigací.

Když jako cíl trasy zadám Elvac, směřuje mě navigace do míst Taneční školy AKCENT OSTRAVA.

image.png

Ale když zadám přímo adresu, na které Elvac v mapách je (Hasičská 545/44, 700 30 Ostrava-jih-Hrabůvka), vede mě navigace správně přímo k budově Elvac.

image.png

Potřebuju, aby navigace vedla na správné místo v případě, kdy zadám jako cíl Elvac i v případě, kdy zadám přesnou adresu Hasičská 545/44, 700 30 Ostrava-jih-Hrabůvka.

Prosím poradíte mi, jak to mohu zařídit?

 Děkuji.

Zdenek z Digisolu

to MAPY: Cestujeme s Googlem
Zdravím Filipe,
rádi vám pomužeme vyřešit problém s navigací a vylepšením firemního profilu Google

Napište mi na mail váš telefon ;-)