Problem s dohledatelnosti mapy a s nastavenim klicovych slov

smid....@gmail.com

to MAPY: Cestujeme s Googlem
Dobrý den,
vytvořil jsem si mapu Bezbariérovost i bariérovost nejen pro zrakáče "https://www.google.com/maps/d/edit?mid=10bIdIJv0vfiuSi8sglG3Aov9Yveg4v0&usp=sharing".
Ta se mi však nedaří na mps.google.com dohledat.
V jiném pracovním profilu ji však vidím na kartě Všechny a Vytvořené mapy jiným uživatelem.
Je zde však uvedeno chybné starší datum poslední editace.

Přes chatbota Barda jsem se dověděl, že je ještě dobré nastavit klíčová slova, ale ta se nastavují v:
  1. Otevřete Mapy Google v počítači. Mám ...
  2. Klikněte na svou mapu v levém podokně. Mám ji otevřenou ...
  3. Klikněte na kartu Informace o mapě. Nem ohu tuto položku najít ... podle Barda souvisí nějak s problémem, že mapu se nepodařilo řádně poublikovat!!!
  4. V sekci Obecné zadejte klíčová slova do pole Klíčová slova. To bych rád, ale jak se tam dostat?
Zároveň posílám i na seupport map Google.
Děkuji za radu.
Miloš Šmíd

smid....@gmail.com

to MAPY: Cestujeme s Googlem
Zkusil jsem ještě zestručnit název mapy na Tyflomapa, ale ani to n epomohlo. Děkuji.

smid....@gmail.com

to MAPY: Cestujeme s Googlem
Nakonec první problém mám vyřešený - mapa se dá snad najít, pomocí Google, nikoli v mapách. Problém byl v překročení počtu vrstev v mapě. Ale co s nastavením klíčových slov? Bard mi neustále radí, abych šel v editačním režimu v otevřené mapě do Vlastností mapy a tam dal Sdílet, mělo by to být v levém panelu. Panel vidím, je tam položka sdílet, nikoli Vlastnosti a ve Sdílet žádná taková možnost přidávat klíčová slova není. Nevíte, prosím, kde se nastavují klíčová slovy pro soubory map? Děkuji. Miloš

Zdenek Horak

to MAPY: Cestujeme s Googlem
Zdravím Miloši,
ono Bard se neřid 100% je to nástroj, pomůcka
Také nechápu tvé řešení udělat mapu přes moje mapy a cpát tam data z mapotic?
Děláš kočkopsa ... vše se dá udělat komplet přehledně přes   https://mapsplatform.google.com/  ;-)
Pokud to chceš udělat pořádně a věnuješ tomu čas, s radostí ti náš spolek poskytne vše co je potřeba aby tvuj projekt byl na skvělý urovni

smid....@gmail.com

to MAPY: Cestujeme s Googlem
Ahoj, Zdeňku,
díky za odpověď. Mapsplatform je pro mě ještě asi dost složitý a možná i placený. Můj Mapotic vznikl dříve, než jsem začal s editací GoogleMaps. Kombinuji to tak, že dávám do popisu odkaz na stránku Mapoticu - tam se mi líbila možnost nastavení různých attributů, podle kterých jsem mohl kategorizovat prostředky přístupnosti na stanicích především metra. Já ale nejvíc musím přihlížet a bojuju vůbec s přístupností GoogleMap a vlastně trochu i prostředí Mapoticu, aby byly čitelné screen readery pro nevidomé (TalkBack pro Android mobily) a VoiceOver pro iPhony.
Daly by se nějak převést vytvořená data z GoogleMaps do OSM pomocí importu? Tam je to taky nějak složité - potvrzení autorských práv n a data ... a Nevím, zda by se daly nějak prokonvertovat KML/KMZ do gpx?
Zatím ... pěkný den. Miloš