zobrazení úseků sběru odpadu v google mapách

Tejkal Martin

Jan 2, 2024, 5:01:57 PMJan 2
to MAPY: Cestujeme s Googlem
Dobrý den,
mám troufalý dotaz ohledně možnosti krátkodobého (8. - 21.4.2024) zobrazení specifického typu "varování" řidičům/chodcům v Kraji Vysočina, kde bude probíhat sběr odpadu podél silničních komunikací (viz https://cista-vysocina-vysocina.hub.arcgis.com/).

Dobrovolníci (minulý rok cca 30 000) se pohybují v těsné blízkosti komunikací a přestože jsou označeni reflexními vestami, rádi bychom zvýšili povědomí o nich ze stany řidičů.

Nemáme představu o možnostech technického řešení v rámci google map. Máte s podobným požadavkem prosím zkušenosti. Je uvedené za Vás vůbec realizovatelné.

Předem děkuji za odpověď.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Ing. Martin Tejkal, Ph.D.

Kraj Vysočina

oddělení správy GIS
odbor informatiky

e-mail:  tejk...@kr-vysocina.cz

Zdenek z Digisolu

Jan 4, 2024, 1:21:19 AMJan 4
to MAPY: Cestujeme s Googlem
Zdravím Martine,  díky za dotaz .
Z toho co píšete je zřejmé, že nejde o uzavírku silnice v daném termínu.

Takže o nahlašení jakékoliv uzavirky v Google Maps nejde.

Napádá mě možnost se zeptat přímo týmu Google jestli by to šlo njak zobrazit ;-)
Další co mě napadá je možnost v daném termínu danou akci  sběr odpadu zaznamenat a vložit poté do Google Maps
příklad je zde - https://maps.app.goo.gl/swpcYQ3Ypd5u1LWBA
Tyto nápady, už sou na bázi firemní spolupráce
Google auto si objednat nemůžeš ... Digisolu Ano! 🥳