pomoc proti podvodným recenziám na Google maps u konkurencie

fanúšik 1

Jan 30, 2024, 1:21:11 PMJan 30
to MAPY: Cestujeme s Googlem
Dobrý deň,

Neviem kam by som mal napísať o pomoc a či sa dá s týmito podvodným recenziami niečo robiť. Prednedávnom pri prišiel mail od spoločnosti, ktorá podniká vo vytváraní falošných recenzií. Ten mail je dole skopírovaný.

 Veľmi ma to nezaujímalo, ale túto službu začala využívať moja konkurencia. Ak si zadáte do Google tepovanie Bratislava na Google maps sú tri firmy, ktoré majú fake recenzie:

1. Bodytep zo 189 recenzií posledných 80 je fake

2. Nebuď prasa: z 200 recenzií majú posledných 170 fake

3. Tepovanie Metiu - Bratislava

-------- Pôvodná správa --------

Predmet:

Recenzie pre Vašu firmu

Dátum:

2023-11-15 15:58

Oliver z TOP-Recenzie <rece...@top-recenzie.sk>

Dobrý deň prajem, všimli sme si Vašu firmu na Googli a preto sme Vám napísali.
Venujeme sa písaniu recenzií pre firmy, ktoré si chcú zvýšiť reputáciu a viditeľnosť.

Dnes sú ľudia leniví a spokojný zákazník s Vašou firmou Vám recenziu nenapíše. Preto prichádzate o množstvo pozitívnych recenzií.
Ponúkame recenzie na Google či Facebook. Sme schopní pridať texty referencií a takisto aj fotky, ktoré chcete na google profile mať.
Vymyslíme vhodnú recenziu, ktorá zapadá do Vášho segmentu, čo vo Vašom prípade bude servis pneu / áut.
Ponúkame aj formy dlhodobých spoluprác. Napr. pravidelné pridávanie recenzií po dobu jedného roka.

Prezrite si náš web a cenník www.top-recenzie.sk

Ak by Vás naše služby zaujali, neváhejte nás kontaktovať.
0907 235 276

!! Je však dôležité si uvedomiť, že kupovanie recenzií je eticky neakceptovateľné a recenzie od top-recenzie.sk nebudú pravdepodobne písané ľudmi, ktorí majú reálnu skúsenosť s Vašou firmou. Aj napriek tomu recenie od top-recenzie.sk píšu reálny ľudia.

Zdenek z Digisolu

Jan 31, 2024, 2:29:26 AMJan 31
to MAPY: Cestujeme s Googlem
Ahoj děkuji za tuto zprávu.
Falešné recenze se berou jako významné porušení pravidel a proto než něco budu podnikat za další kroky ...
bych se zeptal ...
 jak si přišel na to, že jsou na daných firemních profilech falešné recenze?
Mohl by si sdílet URL daných firemních profilů s falešnými recenzemi?

 Pokud je pro tebe lepší to řešit v soukromí napiš mi rovnou na mail -  https://digitalsolution.marketing/#kontakt

Díky
Měj fajn den! Zdeněk