Firma se nezobrazuje

Hanka Hlouchová

to MAPY: Cestujeme s Googlem
Pěkný den, moje firma se nezobrazuje na Google mapách. Lze ji najít až ve chvíli, kdy ji dám vyhledávat. Můžete mi prosím poradit, co s tím? Neměla by být duplicitně. Firma je ověřená. Vážně netuším... Děkuji za radu :) Hanka

Zdenek Horak

to MAPY: Cestujeme s Googlem
Zdárek Hanko,
po delším hledání jsem našel firemní profil - https://goo.gl/maps/QS43m11CVxkdB4JZ9

Doporučuju přečíst článek  Firemní profil na Googlu: Tvořte důvěru a viditelnost

 Pomohla ti tato rada? Dej nám recenzi na https://g.page/Digisolu/review

Hanka Hlouchová

to MAPY: Cestujeme s Googlem
Pěkný den, Zdeňku, přesně, můj profil se zobrazí až po delším hledání. Článek jsem si pročetla a nemám dojem, že bych něco nastavila blbě. Když si dám ale vyhledat naši obec. Moje firma není vidět. Musím zadat do hledání přesně název své firmy. Až potom se mi zobrazí. Proč se nezobrazuje automaticky jako u ostatních okolních firem? Za radu Ti budu fakt vděčná. Už nevím, co s tím... Díky.  Hanka