Příjezd k Husova 1836, Frýdlant nad Ostravicí

Přemysl Mališ

Jan 9, 2024, 7:45:53 AMJan 9
to MAPY: Cestujeme s Googlem
Dobrý den,
v mapách nebyla zakreslena příjezdová cesta k našemu domu - Husova 1836, Frýdlant nad Ostravicí.
V mapách jsem to upravil a zakreslil a nyní to jde již vidět ale navigace stále naviguje pouze na hlavní cestu.
Příjezdová cesta je označena zeleně a vjezd na pozemek oranžově:
MapaHusova1836FrydlantNadOstravici.png

Šlo by to prosím upravit?

Děkuji

S pozdravem
Přemysl Mališ

Zdenek z Digisolu

Jan 10, 2024, 12:53:23 AMJan 10
to MAPY: Cestujeme s Googlem
Dobré ráno Přemku,
tvůj požadavek jsem předal do týmu Google ;-)

Zdenek z Digisolu

Jan 10, 2024, 4:13:47 AMJan 10
to MAPY: Cestujeme s Googlem
Ahoj Přemku,
trasování bylo opraveno a projeví se v Google Maps do 48 hodin.

Pomohla ti tato změna?
Dej nám recenzi na https://g.page/Digisolu/review
Můžeš nám poslat finanční dar na účet 2602098198 / 2010
Díky!