Moje místa

pis...@tiscali.cz

to GUG.cz - EARTH: Virtuální Zeměkoule
Mám GE na třech PC. Na dvou (starší verze řady 5 na XP a 7-64bit) mohu
označovat moje místa a uloží se, takže jsou při dalším spuštění GE
viditelná. Na třetím PC (verze 6.2.1.6014 na 7-32bit) lze Moje místa
označit, ale při zavření programu se vždy objeví hláška "Zápis moje
místa nelze uložit", takže je po dalším startu mapa čistá. Je to
otrava, když jsem celý večer tvořil podle fotek trasu výletu a nic se
neuložilo. Nepomohla ani přeinstalace. Ví někdo, co s tím.
Jak jsem rovněž četl v diskusi příspěvky k aktualizacím, musím
konstatovat, že mám na každém PC jinou verz (od 5.0 do 6.2.) a všechny
mi hlásí, že jsou aktuální. Rovněž musím konstatovat, že čím novější
verze, tím víc problémů, takže ty starší verze radši neaktualizuji.

Observer

to mapy-a-ea...@googlegroups.com
Dobrý den,
jakou přesně verzi Windows máte na tom třetím PC?

pis...@tiscali.cz

to GUG.cz - EARTH: Virtuální Zeměkoule
Přeji rovněž dobrý den !
OS - Win 7 Professional Media center edition 32 bit SP1, verze
6.1.7601
U všech instalací GE mám stejné (vlastně default) nastavení.

Observer

to mapy-a-ea...@googlegroups.com
Moje místa by se měla ukládat do složky

C:\Users\jméno\AppData\LocalLow\Google\GoogleEarth

Zjistěte, jestli není problém s nedostatečným oprávněním pro zápis do této složky.

Zkuste taky Google Earth spustit v administrátorském režimu.

pis...@tiscali.cz

to GUG.cz - EARTH: Virtuální Zeměkoule
Dobrý den.
Zkusil jsem spustit v adnin režimu, změnit atribury na celé cestě (ač
byly na všech PC ctejné), bohužel bez úspěchu. Pak jsem ještě zkusil
vytvořit nový prázdný soubor myplaces.kml a zdá se, že už to funguje.
Myslím si, že šlo o chybu instalačního souboru.
Děkuji za pomoc.

Lukyn

to mapy-a-ea...@googlegroups.com
Dobrý den. Udělal sem také co tu bylo napsáno, ale bez úspěchu po zavření GE a znovu otevření se nic neuloží. Smazaný (či přejmenovaný) soubor myplaces.kml.tmp (na myplaces.klm). se po znovu otevření GE oběví (vytvoří) znovu. Prosím o radu.

Observer

to mapy-a-ea...@googlegroups.com

Honza

to mapy-a-ea...@googlegroups.com

Měl jsem stejné problémy s uložením míst z Dočasných do Moje místa. GE vždy ohlásil "zápis se nepodařil" a nic se neuložilo. Popíši, jak se mi to podařilo překonat: Měl jsem Moje místa zálohovaná v dokumentechjako *.kmz i *.kml. Tento soubor Moje místa.kml jsem ručně zkopíroval do C:\Users\jméno\AppData\LocalLow\Google\GoogleEarth a přejmenoval na myplaces.kml. Dvojklikem na něj se všechna místa přenesla do Dočasných míst a já je (celou složku)přetáhl do Moje místa. Pak již při ukládání GE nehlásil chybu a vše se uložilo i pro příští otevření GE. Uložilo se to ale jako nový soubor myplaces.backup.kml. Jediná malá nevýhoda: V GE ve složce Moje místa je další podsložka Moje místa a musí se otvírat na dvakrát. To už ale jde přetáhnout o úroveň výš jednotlivě a prázdnou podsložku pak smazat.

Rezek

to mapy-a-ea...@googlegroups.com

Složka "Moje místa"  aplikace Google Earth je normálně  uložena  v  souboru                            myplaces.kml
a pro případ nějakého poškození tohoto souboru je jeho totožná záložní kopie  uložena v souboru   myplaces.backup.kml

V počítači s Windows XP  jsou tyto soubory umístěny v adresáři:
                  C:\Documents and Settings\jméno uživatele\Data aplikací\Google\GoogleEarth\
V počítači s Windows 7   jsou tyto soubory umístěny v adresáři:
                  C:\Users\Core\AppData\LocalLow\Google\GoogleEarth\

Zmíněný problém s ukládáním složky "Moje místa"  vzniká zřejmě tím,  že  aplikace G.E.umí soubor    myplaces.kml   přepsat,
ale neumí ho vytvořit, pokud z nějakého důvodu neexistuje.

Pokud nainstalujete aplikaci  G.E. poprvé  na nějaký počítač,  tak  v příslušném adresáři
soubor    myplaces.kml    chybí.     Při ukončení aplikace G.E. se pak objeví hlášení:

                 Zápis do souboru se nezdařil. Složku „Moje místa“ nelze uložit.
                 Kopii naleznete v souboru  c:\.....\Google\GoogleEarth\myplaces.kml.tmp

( Tato chyba aplikace se zřejmě vyskytuje nejen v poslední verzi  G.E.,  ale  i v předchozích verzích. )

           ŘEŠENÍ:

Stačí soubor              myplaces.kml.tmp    najít        (   v adresáři    c:\.....\Google\GoogleEarth\    )
a přejmenovat ho na         myplaces.kml

Aplikace G.E. by pak již neměla dělat problémy s uložením složky "Moje místa".

            POZNÁMKA:

Pokud máte složku "Moje místa"  z dřívějška zálohovanou například v souboru  Moje místa.kml,
mělo by stačit tento soubor okopírovat do příslušného adresáře          c:\.....\Google\GoogleEarth\
a přejmenovat ho na  myplaces.kml,     a pak spustit aplikaci G.E.            (ne na tento soubor poklepat).

      Pokud na jakýkoliv soubor  *.kml    (ať je umístěný kdekoliv na počítači)
dvakrát klepnete myší, výsledkem je, že se spustí aplikace Google Earth
a  tento soubor  *.kml   se načte do "Dočasných míst" .