zalohovanie dat

zaloha

to EARTH: Virtuální Zeměkoule
Dobry deň,

chcem sa spytat vedel by mi niekto poradit??. Na google earth mam pooznacovane miesta, daju sa tieto data niekde zalohovat pre pripad, ze by mi padol napr. cely system v notebook?? Dakujem

Rezek

to EARTH: Virtuální Zeměkoule
Otevřu postranní panel v G.E.
Zvýrazním některou složku - například složku "Moje místa".
    MENU:  Soubor > Uložit > Uložit místo jako ...
    Vytvoří se a uloží soubor:     Moje místa.kmz
který obsahuje všechny místa umístěné ve složce  "Moje místa"

Rezek

to EARTH: Virtuální Zeměkoule
Na novém počítači stačí v nainstalovaném G.E.  použít menu:  Soubor > otevřít
a otevřít dříve uložený soubor  Moje místa.kmz
a v postranním panelu se zobrazí všechna uložená místa.