Google Earth Pro nefunguje

AdamH

to EARTH: Virtuální Zeměkoule
Ahoj,
léta jsem používal klasickou Google Earth a vše bylo v naprostém pořádku, ale přednedávnem se mi Google Earth změnil na Google Earth Pro a od té doby mi nejde. Zkoušel jsem opravné nastavení, několikrát jsem si Earth předinstaloval, ale jakmile si zobrazím nějaký svůj soubor kml, spadne. Také když si chci vytvořit novou čáru na mapách tak taky spadne.
Maté někdo podobný problém?

to EARTH: Virtuální Zeměkoule
Problém mám podobný. Léta jsem používal Google Earth i ve spojení s Mapsource bez problémů. Teď po "upgradeu" nejde nic. Nepomohlo ani odinstalování a instalování starší (dříve funkční) verze. Ani návrat do předchozího bodu obnovení.
Můžete, prosím, někdo poradit jak nainstalovat Google Earth, aby fungoval i s Mapsourceem?