Miniatury u fotek z Panoramia

Rezek

to mapy-a-ea...@googlegroups.com
Po instalaci nové vrstvy "Cestovatel" v  Google Earth  jsem další den zjistil,
že  některé modré čtverečky  znázorňující polohu fotek  z našeho alba  Panoramia  ( http://www.panoramio.com/user/4515417 )
jsou zdvojeny  o něco větším čtverečkem s miniaturou fotografie.
      ( Například fotografie:    http://www.panoramio.com/photo/35923914    umístěná na pozici
49° 15' 54.92" N  13° 26' 15.28" E   )

Po "rozkliknutí" miniatury  se zobrazí oznámení:
                           Google.
                           400.
 That’s an error.
                           Your client has issued a malformed or illegal request.
That’s all we know.

( Jestli to nějak s vrstvou "Cestovatel"  souvisí mi není jasné - vrstvu "Cestovatel" mám totiž vypnutou. )

Neví někdo s čím tyto miniatury souvisejí, proč se zobrazují jen u některých fotek z našeho alba,   a  jak  by měly správně fungovat ?