aktualizace polohy v Google Earth na iPhone

to EARTH: Virtuální Zeměkoule

Dobrý den, moc mě bavilo a taky líbilo ještě zhruba před dvěmi lety, že když jsem si na mém iPhonu ( tedy v ios ) otevřel aplikaci Google Earth, ukazovala neustále mou aktuální plolohu, tedy i při chůzi či popojíždění, myslím, že malým puntíkem či tečkou, která se prostě pohybovala se mnou. Proč tomu teď tak není a aktální pozici musím neustále aktualizovat. Proč takový krok zpátky, může mi to někdo vysvětlit? děkuji za odpoveď. S pozdravem Robert ) neodpovídají žádné odpovědi v nápovědě Google Earth.