Se borró el mensaje

Martin Bugner

no leída,
16 feb 2015, 6:05:43 p.m.16/2/15
para mapy-a-ea...@googlegroups.com
https://plus.google.com/118251399271079540989/posts/WmxaPDg8FD2

Dne pondělí 16. února 2015 13:25:44 UTC+1 Vojtěch Švandelík napsal(a):
Dobrý den,
nedávno jsem zaznamenal několik zpráv o tom, že verze PRO bude zdarma. Bohužel jsem se k instalaci dostal až teď a nevím, kde mám najít nějaký formulář na získání licenčního klíče. Všechny odkazy vedou na stažení produktu, ale po jeho nainstalování je licenční klíč vyžadován.
Se borró el mensaje

Martin Bugner

no leída,
17 feb 2015, 4:36:36 p.m.17/2/15
para mapy-a-ea...@googlegroups.com
Možná je tam chyba. Já se po stažení a instalaci pak proklikal k získání toho key kódu, resp přišel mi do e-mailu ;)
Podmínkou bylo se přihlásit přes Google účet.

Dne úterý 17. února 2015 7:06:42 UTC+1 Vojtěch Švandelík napsal(a):
Ale když chci otevřít ten formulář, jsem přesměrován na stažení.
Responder a todos
Responder al autor
Reenviar
0 mensajes nuevos