Zobrazení názvů objektů v google earth pro

Pavel Vokral

to EARTH: Virtuální Zeměkoule
Prosím o pomoc, zobrazuji v google earth zemeědělské pozemky. Vloni, když jsem si je pojmenoval, tak se názvy automaticky zobrazily i v mapě, letos se mi název přes všechnu snahu  nezobrazuje. Vidím jen obrys. Oba soubory jsou v .kmz . Rozdíl je, že vlevo ve stromovém menu je u pozemků se zobrazenými názvy v mapě logo špendlíčku, u těch bez zobrazených názvů je logo mnohoúhelníku. Pokud někdo  umíte, poraďte prosím. Mohu zaslat i dotyčné soubory. Děkuji pavel

POČASÍ

to EARTH: Virtuální Zeměkoule

Kde se prosím zapínají stupně Celsia aby byly na mapě vidět v režimu počasí. Mraky tam jsou a teplota nikde. Tak kam se ztratily ?