Google Earth ako interaktivna hra

dzodzo

to EARTH: Virtuální Zeměkoule
Dobry den, chcem sa informovat ci je mozne Google Earth pouzit na vytvorenie interaktivnej hry pre deti, nieco ako geocaching.

Moja myslienka je taka, ze by som v okoli nasej dediny poschovaval nejake predmety (napr. farebne kriedy alebo kocky) a decka by ich mali najst. Potreboval by som na to vytvorit vlastnu mapu, kde by som zaznacil miesta kde je krieda ukryta, napr. by sa zobrazovali ako farebne domceky. Dalej by som miesto odfotil sferickou fotkou, ktoru by som potom upravil tak, ze by som na nej vyznacil presnu polohu predmetu, aby to decka lahko nasli.

Da sa nieco taketo vytvorit pomocou Google Earth? Dakujem za info.

Juraj