Modificari respinse. Abuz?

Daniel Ciupitu

to mapping...@googlegroups.com
Buna ziua,

M-au fost respinse modificarile aduse la viitorul bulevard Uranus, actual Strada Buzesti, Bucuresti.
Editarile se pot vedea aici pentru un sens de mers: http://goo.gl/MiRcGH si aici pentru celalalt: http://goo.gl/B5Jkbs .
Modificarile mele implicau trecere drumului din "Closed" in "Disturbed by maintenance" deoarece drumul nu mai este inchis permanent. El este accesibil non-stop pentru biciclisti si pietoni si cu unele intreruperi pentru masini. De asemenea am adaugat noile piste de biciclete si restrictii de trafic in functie de directia celor doua sensuri.

User-ul Corneliu: http://goo.gl/9dNH4n mi-a respins modificarile fara a-mi aduce si argumente.

Va rog sa-mi spuneti cum as putea sa rezolv situatia. Pot sa raportez la google moderarea sa ca fiind gresita? Unde as putea sa fac asta?
Ce ma deranjeaza este ca am trecut de la 100% editari corecte la 99%.

Va multumesc,
Daniel.

Radu Ionita

to mapping...@googlegroups.com
Buna Daniel,
Nu inteleg prea bine la ce situatie te referi pentru ca nu exista nicio situatie. Din link-urile pe care le-ai furnizat reiese ca ai primit explicatii de la User-ul Corneliu care de altfel este Regional Expert Reviewer.Dupa cum se vede din profilul tau ai mai mult de 40 de editari neaprobate si acesta este motivul pentru rating-ul de 99% si nu cele doua respingeri ale lui Corneliu, rating care de altfel este irelevant. Toti avem modificari respinse pentru ca nu intotdeauna editarile respecta suta la suta regulile de editare chiar daca sunt corecte si garantez ca daca incepem sa verificam editarile tale aprobate vom gasi o gramada care ar fi putut fi respinse perfect justificat. Noi nu editam pentru rating ci pentru o harta corecta si este normal ca din cand in cand sa avem opinii diferite asupra unor aspecte si nu trebuie sa consideri ca este un abuz indreptat impotriva ta.
Cand apar situatii de acest gen poti folosi forumul pentru a cere explicatii si implicit ajutor. Pentru a raporta moderarea pe care tu o consideri gresita iti sugerez sa incerci pe site la google. In aplicatie ai o optiune "I Object".
Spor la editat si repet, nu ezita sa soliciti ajutorul cand este cazul.
Radu

PS: Data viitoare foloseste thread-ul de "Ajutor si Lamuriri", nu este cazul sa deschizi un topic separat.

Matei Gall

to mapping...@googlegroups.com
Salut Daniel,
În plus faţă de ce a scris Radu.

Un user poate fi raportat folosind linkul din pagina lui de profil.
Corneliu ar fi putut cere (explicaţii şi) anularea editării, în loc să respingă.
N-am înţeles de ce a pus Corneliu "Closed to pedestrians". Pietonii n-au acces, sau sunt obligaţi să folosească un singur trotuar pe sensul de mers? Îi obligăm să traverseze dacă nu e nevoie? Parcă stabilisem că punem "trotuar" pe partea pe care există şi "fără trotuar" pe partea cealaltă... Accesul interzis se pune doar atunci când desenăm trotuar separat (dar aici nu văd să existe).
Ar trebui să foloseşti noul forum, linkul este în partea de sus a paginii principale.
Spor la editat!

Corneliu Stan

to mapping...@googlegroups.com
Nu am nici rabdarea nici timpul necesar sa repet dc am respins cele 2 editar dar in mare. Ai pus Bicycle suitability ca Avoid (exista banda pentru biciclisti), nu trebuie sa minti ca drumul era "Closed" si l-ai pus "Disturbed by maintenance" cand era "Completed" si l-ai modificat in "Disturbed by maintenance" (in realitate este complet terminat,  lucrarea a fost receptionata si se circula normal).
Nu este normal ca pe un bulevard mare sa se faca rutarea gresit sau sa nu se faca deloc(ca in cazul Bulevardului Uranus) pentru ca niste editari gresite blocheaza tronsonul respectiv.
Mai pe scurt am respins cele 2 editari pentru ca blocau corectarea rutarii auto si pentru ca ele in sine erau gresite.
Da Matei Gall fraza ta incepe cu "ar fi putut" si contiuna cu ce faceai tu(probabil).Multumesc pentru parere, nu spun ca era mai rea sau mai buna, spun ca este parerea ta.
Despre rut. pietonala o sa vb in hangout.
Daca vrei sa faci reclamatie Daniel eu iti doresc succes. Rating-ul o sa revin la 100% dupa o perioada de editari corecte.
Spor la editat!

Radu Ionita

to mapping...@googlegroups.com
Matei, daca pui Closed to Pedestrians nu limiteaza accesul pe partea respectiva ci in sensul respectiv, ceea ce este aberant. Nu exista sens de mers pentru pietoni.

Matei Gall

to mapping...@googlegroups.com
Radule, asta am spus şi eu. Mi s-a părut aberantă editarea lui Corneliu http://goo.gl/j7O0BV (chiar dacă e RER). Când am vorbit de "partea cu trotuar sau fără" mă refeream de fapt la partea de drum aferentă sensului de mers.

luni, 13 ianuarie 2014, 13:50:49 UTC+2, Radu Ionita a scris:
Matei, daca pui Closed to Pedestrians nu limiteaza accesul pe partea respectiva ci in sensul respectiv, ceea ce este aberant. Nu exista sens de mers pentru pietoni.

Corneliu Stan

to mapping...@googlegroups.com
exista o editare generala in care a fost corectata!!!

Radu Ionita

to Mapping Romania on behalf of Corneliu Stan
Da, este posibil sa greseasca si un RER. Si eu am destule greseli la activ, dar de aici pana la Abuz e cale lunga. Trebuie sa incercam sa ne intelegem cat mai bine, cu acuze nu vom reusi insa.

2014/1/13 Corneliu Stan prin Mapping Romania <mapping-romania+noreply-APn2wQfF...@googlegroups.com>
exista o editare generala in care a fost corectata!!!

Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat la
grupul "Mapping Romania" din Google grupuri.
Pentru mai multe opţiuni puteţi vizita acest grup la
http://groups.google.com/group/mapping-romania?hl=ro

---
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la un subiect din grupul „Mapping Romania” din Grupuri Google.

Daniel Ciupitu

to mapping...@googlegroups.com

Buna seara,

In primul rand imi pare rau ca nu am raspuns imediat. Desi am bifat "Email updates to me" nu am primit nici un mail. Asa ca am presupus ca topicul nu a fost aprobat.

O sa raspund pe rand:
@Radu Ionita:
Mutumesc pentru indrumari.
Explicatiile le-am primit de la Corneliu dupa ce am deschis topic-ul acesta. Iar daca le cititi o sa observati ca nu imi spune ce anume am gresit. Pentru ca greseala nu exista.
Review-urile neaprobate nu se aduna la rating. Aveam 100% inainte de a-mi fi respinse modificarile de pe Uranus.
Rating-ul poate nu conteaza pentru unii utilizatori, dar pentru altii e important, pentru ca ofera un indicativ legat de calitatea generala a editarilor. E un fel de rasplata pentru contributia pe care o aducem.
Sunt de acord ca poate nu toate editarile mele sunt 100% corecte, dar am incercat intotdeauna sa imbunatatesc si nu am editat cu rea credinta.
Am sa folosesc thread-ul indicat pe viitor.

@Matei Gail:
Multumesc mult de indrumari. Am sa folosesc daca mai am probleme indicatiile tale.

@Corneliu:
Nu am mintit. Imi pare rau ca arunci acuzatii gratuite. Daca ai acces chiar te rog sa te uiti pe un log mai detaliat cu schimbarile atributului-ului respectiv.
Drumul era Closed si l-am schimbat in Disturbed by maintenance dupa ce l-am parcurs la picior in ziua respectiva. A doua zi drumul a fost deschis oficial, moment in care tu mi-ai respins editarile. Editarile mele erau corecte pentru ziua anterioara (in care le facusem). Dupa parerea mea, trebuiau aprobate si updatate.
Nu am sa raportez pentru ca nu asta e scopul.
Pe mine care intru doar ocazional si aduc modificari doar in situatia in care cunosc foarte bine zona, ma deranjeaza sa-mi fie respinse in mod nejustificat modificarile.

@Radu Ionita (pentru utimul mesaj): Si eu vreau sa ne intelegem cat mai bine. Folosesc foarte des aplicatia de Google Maps si imi face mare placere sa aduc imbunatatiri hartii.
Acuzele insa vin de la Corneliu (Imi spune ca am mintit!) si nu de la mine.
Pentru mine era important sa stiu daca se poate considera un abuz respingerea unor editari valide si cum pot sa rezolv o astfel de situatie. Cu ajutorul vostru am aflat raspunsul la cea de-a doua intrebare.

Multumesc,
Daniel.
Message has been deleted

Corneliu Stan

to mapping...@googlegroups.com

Daniel deja imi pierd rabdare. Exista link-ul ala pus de tine care scrie mare cat casa Construction

before
Completed
after
Disturbed by maintenance

Pe langa faptul ca si asta este gresitaTraffic Restriction
added
Closed to bicycles
Closed to pedestrians
 Citeste regulile de editare valabile in Ro!!
Practic toata editarea era gresita.Este la latitudina mea sa decid daca aprob, resping sau  tin blocata la moderare o artera imp. care necesita  updatate urgent. Au existat si alte probleme acolo dar cu siguranta nu respingerea editarilor tale.

Daniel Ciupitu

to mapping...@googlegroups.com
Salut Corneliu,

In momentul in care am editat eu statusul era CLOSED.
Eu am editat pe data de 10 ianuarie 2014 iar bulevardul a fost deschis pe 12 ianuarie ( uite aici : http://goo.gl/F9pQIV ). In momentul editarii (10 ianuarie) se putea cirula pe strada nerestrictionat doar pe jos sau cu bicicleta, iar cu masina doar in anumite momente cand erau ridicate barierele fizice montate la intrarea pe tronsonul de bulevard. De asta am pus status: DISTURBED BY MAINTENANCE.

Restrictiile pe care le-ai atasat sunt corecte. Pentru fiecare sens de mers (pentru ca sunt trasate doua drumuri: cate unul pentru fiecare sens de mers), ai piste de biciclete doar pe partea dreapta a drumului. Ce arati tu acolo sunt restrictiile pentru partea stanga. Bicicletele nu au voie sa circule pe partea stanga pentru ca ar insemna sa circule pe mijlocul soselei printre sensurile de mers. In schimb pe partea dreapta am adaugat pista de bicicleta si am marcat si cu PREFERRED.

Parerea mea e ca faci o analiza superficiala a editarilor altor useri, in schimb ai dreptate: din pacate e la latitudinea ta sa ii descurajezi pe acestia din a mai edita vreodata pe Google Maps.

O zi buna,
Daniel.

Corneliu Stan

to mapping...@googlegroups.com
Daca "editarilor altor useri" (doar a ta=)=>este facuta gresit si habarnai ce faci acolo, eu ce sa fac?  Ti-am pus link-ul,am pus si editarea ta pe grup si tot ne sfidezi inteligenta cu "In momentul in care am editat eu statusul era CLOSED.
before
Completed
Mai pun o data editarea ta pentru ca pe ea vb, nu pe parerea TA(aberatiile tale) despre min.Imi cer scuze ca nu am rabdare cu tine dar de trei luni ma chinui sa te fac sa citesti stadiul constructiei modificat de tine. Nu imi pot piede un an din viata cu explicatiile pe care nu vrei sau nu poti sa le intelegi.
Daniel C.
Denied
Jan 10, 2014
Traffic Restriction