Aliniere gresita a imaginii din satelit si mici intrebari de incepator

Paul Gafton

to mapping...@googlegroups.com
Salut tuturor,

Sunt nou pe aici, asa ca va rog, nu aruncati cu prea multe rosii.

Sa incepem cu inceputul. In zona orasului Focsani (Vrancea) este o deplasare a strazilor fata de imaginea din satelit. Putina explorare m-a dus in locul asta: http://goo.gl/GFfpdu, unde se observa ca daca E85 e aliniat in partea stanga, dupa acea curba deraiaza si tot ce e in dreapta (inclusiv toata harta orasului Focsani si imprejurimile) sunt decalate. Nu cu mult, dar cu destul. Se poate face ceva in privinta asta?

Si a doua intrebare este daca activitatile mele sunt incurajate/benefice. Mai exact, pana acum am modificat atribute la sosele (am adaugat informatii despre biciclete/trotuare), semne de circulatii la intersectii si am pictat cladiri (cei drept, nu pe la noi intrucat zona pe care o cunosc este aliniata gresit). Sa nu ma intelegeti gresit, imi place sa "pictez", numai ca nu vreau sa fie in van :).