Trotuare Dumbravita, Timis

Andrei Sirbu

to Mapping Romania
Buna ziua,

Am incercat de mai multe ori sa folosesc "directions" pentru mers pe jos/pe bicicleta. Dar trotuarele nu par sa se lege cum trebuie pe strada principala asa ca maps imi sugereaza rute care ocolesc mult.
Am incercat sa editez dar nu imi dau seama care e problema, nu ma pricep cum ar trebui facut.

Pentru locatiile alese ar trebui sa se poata merge pe jos pe drumul principal. Am incercat sa dau edit la segmente dar nu imi dau seama ce nu e bine. Ruta se strica inca de la primele intersectii, am incercat sa dau edit si sa corectez problema, dar nu vad ce cauzeaza problema, drumurile par sa aibe trotuar.

Cătălin Strătilă

to Mapping Romania on behalf of Andrei Sirbu
Salut! Dacă pe harta trimisă schimbi sensul, adică de la Calea Sever Bocu la Strada Petofi Sandor... ruta este corectă. Acest segment https://goo.gl/XQnxbh după cum vezi are o parte interziză pietonilor. Acolo este greșeala și trebuie remediată. În ceea ce privește viteza medie prin zonă, nu știu, dar 70 km/h pare cam mare.
În altă ordine de idei, ar trebui să treci pe forumul activ https://groups.google.com/forum/#!forum/map-maker-romania .

Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat la
grupul "Mapping Romania" din Google grupuri.
Pentru mai multe opţiuni puteţi vizita acest grup la
http://groups.google.com/group/mapping-romania?hl=ro

---
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Mapping Romania” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa mapping-roman...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opțiuni, accesați https://groups.google.com/d/optout.

Cătălin Strătilă

to Mapping Romania