Filiale ale unei institutii

瀏覽次數:27 次
跳到第一則未讀訊息

Andrei Staicu

未讀,
2015年9月20日 下午4:12:212015/9/20
收件者:Mapping Romania
Salut,

Incerc sa conectez mai multe filiale de o institutie centrala.
Caz concret, Biblioteca Metropolitana Bucuresti are mai multe filiale, cu nume diferite; de exemplu Biblioteca Ion Creanga.
Cautarea pe harta a institutiei principale, ar trebui sa afiseze toate filialele.
Imi puteti spune daca se poate asa ceva in google maps? Si daca da, cum poate fi facut in Map Maker?

Multumesc.

Ciprian Mihai Coman

未讀,
2015年9月23日 凌晨3:29:432015/9/23
收件者:Mapping Romania
Salut,

La fiecare filiala adauga si denumire cu atribut Obscure numele institutiei centrale.

Andrei Staicu

未讀,
2015年10月15日 上午9:55:542015/10/15
收件者:Mapping Romania
Salut,

Abia acum am vzut mesajul. Merci mult, o sa incerc.
回覆所有人
回覆作者
轉寄
0 則新訊息