Nume de strada gresit

Alexandru Ursu-Bukowina

to mapping...@googlegroups.com
  Celor care pot indrepta o mica eroare, vreau sa le semnalez, ca strada cu numele de 'Pictor Panaitescu', din Suceava, este gresit.Denumirea corecta a strazii este 'Pictor Panaiteanu'.
               Multumesc!

Cătălin Strătilă

to mapping...@googlegroups.com
Mulțumim pentru eroarea semnalată. Poți face și tu această corectură. Numele străzilor se schimbă cu Edit, Select Road Segments. După selectarea segmentelor respective, Edit Road Names, ștergi numele greșit și treci numele corect. În acest caz, Strada Pictor Panaiteanu. Mai multe poți afla în ghidul aplicației, aici: http://goo.gl/hC1z7. Numai bine!

Cătălin Podoleanu

to mapping...@googlegroups.com
Nu vi se par dubioase numele strazilor din Smulti, judetul Galati? http://www.google.com/mapmaker?gw=129&activity_src=2&activity_filter=0&activity_sort=0&ll=45.934438,27.756529&spn=0.016356,0.036564&z=15&vpid=1364843900417&t=h&lyt=large_map

A pus cineva (Mihairey) nume la toate cararile si vagaunile din sat... si totul e asfaltat.

g33k

to mapping...@googlegroups.com
In Slobozia sunt cateva strazi care sunt trasate incorect. In link se poate vedea ca strada Ulmului este trasata peste case, la fel si strada Pinului, iar strada Magnoliei este peste locatia strazii Pinului. Am incercat sa le sterg si sa le fac din nou, dar nu-mi dau seama cum pot sa le sterg.

Matei Gall

to Mapping Romania on behalf of g33k
Încearcă să aliniezi tot ce se poate (selectând câte o intersecţie), iar ce este complet greşit trebuie şters (selectezi câte un segment şi ştergi).

2014-01-25 g33k prin Mapping Romania <mapping-romania+noreply-APn2wQdq...@googlegroups.com>
[...]

Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat la
grupul "Mapping Romania" din Google grupuri.
Pentru mai multe opţiuni puteţi vizita acest grup la
http://groups.google.com/group/mapping-romania?hl=ro

---
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „Mapping Romania” din Grupuri Google.

Pentru a vă dezabona de la grup şi pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteţi un e-mail la adresa mapping-roman...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opţiuni, accesaţi https://groups.google.com/groups/opt_out.

Cătălin Podoleanu

to mapping...@googlegroups.com
Salut, Strada Magnoliei pe unde este in realitate?

g33k

to mapping...@googlegroups.com
Strada Magnoliei este cea din dreapta strazii Pinului si are o culoare mai albicioasa. In partea de jos a hartii se intersecteaza cu Plopului, dar sus nu stiu daca bucata ce se intersecteaza cu Pinului este tot Magnoliei. Ma interesez si revin (dupa viscol). Acum sunt corect aliniate.

g33k

to mapping...@googlegroups.com

luni, 27 ianuarie 2014, 16:15:16 UTC+2, Matei Gall a scris:
[...]

Ok, eu sunt mai greu de capp si nu pricep cum fac sa sterg segmentul de drum gresit (Aleea U18) M-am dus la editati/selectati segmente de drum... si apoi?
Am facut click pt a selecta segmentul de drum pe care vreau sa-l editez, apas butonul inainte si nu gasesc nimic cu care sa pot sterge

Barac Petrisor

to Mapping Romania on behalf of g33k
Calea aleasa de tine este pentru a modifica nume de rute sau parametri tehnici pentru mai multe segmente odata.
Ca sa stergi un segment, utilizezi butonul Rasfoiti -> Caracteristici de tip linie -> Drum din lista Selectati o categorie.
Selectezi segmentul care te intereseaza si, din fereastra care apare, alegi Editati -> Stergeti

Totusi, stergerea este ultima optiune. Verifica intotdeauna daca nu poti refolosi (a se citi muta, alinia cu alta cale de acces alaturata) segmentul respectiv. Nu stiu daca este cazul la tine, pentru ca nu am putut identifica Aleea U18.

Matei Gall

to Mapping Romania on behalf of Sabin B
Sau "Edit" - "Select a line", clic în zonă, selectezi apoi linia şi continui cum s-a arătat mai sus.

Un obiectiv se poate căuta în căsuţa de căutare de sus (tastezi acolo "aleea u18") şi apare în lista din stânga (dacă e găsit în zona apropiată locaţiei de pe hartă).

2014-01-30 Mapping Romania on behalf of Sabin B <mapping...@googlegroups.com>

Adrian Neamtu

to mapping...@googlegroups.com
Salut g33k. Aleea aceea am aliniat-o eu cu vederea din satelit (precum si multe din strazile dimprejur). Ce pare gresit este doar aiurea aliniat fiindca s-au adaugat imagini noi ceva mai clare cu orasul Slobozia. Poti alinia si tu intersectiile si ajuta-te si de street view fiindca am gasit unele strazi la 2 blocuri distanta de locul unde trebuiau desenate.

Off-topic: Ce mi se pare mai inutil e ce face Maps Editor farooqahmed care dupa cum pare din satellite view a aliniat din bine in prost podul de la fetesti http://goo.gl/Y75GK3 si face cel putin cate 3 editari la fiecare aliniere de segment, la tot ce editeaza. Sigur le face la norma. In schimb ar putea alinia strazile din Slobozia de exemplu... unde e nevoie.

g33k

to mapping...@googlegroups.com
Sabin, imi cer scuze, am uitat sa postez si link-ul catre aleea U18, dar i-am facut un report noaptea trecuta si vad ca acum este aliniata.
Mai caut greseli pe harta Sloboziei si mai revin cu intrebari daca mai este cazul (simt ca va fi nevoie). Sper ca nu va suparati...
Inca ceva, nu are legatura cu subiectul - prefectura ialomita apare de 2 ori. Am editat una dintre locatii si am facut raport la a doua ca dublura. La cea care am editat, nu am putut adauga si terenul aferent pt ca nu am optiunea.

g33k

to mapping...@googlegroups.com
Adrian, nu stergi si cealalta prefectura ?

Adrian Neamtu

to mapping...@googlegroups.com
g33k acel link duce la cladirea prefecturii. Daca la ea te referi... nu-i nevoie sa fie stearsa. Eu asteptam sa adaugi tu Prefectura in acea cladire. Am adaugat-o eu pe harta pana la urma.

g33k

to mapping...@googlegroups.com
Mai este o dublura, prefectura slobozia http://goo.gl/bYTspQ

Cătălin Podoleanu