Atentie mare la editarea in BACAU

Ady Avram

to mapping...@googlegroups.com
Va rog aveti grija la moderarea in Municipiul Bacau, harta apare la sud de strada Miorita decalata,
e o eroare de la google si apare o versiune mai veche a imaginilor din satelit,
nu mai modificati strazile dupa aceasta harta ca dupa aia vor trebui mutate la loc plus ca distanta e destul de mare si la navigare vor fi probleme mari.

Va multumesc.

Radu Ionita

to mapping...@googlegroups.com
Te rog detaliaza pentru ca eu m-am apucat sa corectez.

Ady Avram

to mapping...@googlegroups.com
Imaginile din partea de centru si sud a bacaului sunt imagini foarte vechi si afisate decalat drumurile erau bune, am vazut ca ai modificat in zona stadionului, dar modificand nu ajuti pe nimeni, daca mergi cu gps-ul iti arata aiurea daca te uiti acum pe harta ai sa vezi numai zigzaguri, practic nu corectezi ci mai rau le incurci, ideea e sa le lasi asa sau sa le corectezi cu addonul de imagini de la bings facut de liviu ca alea erau corecte si mai noi.

sper sa nu mai dureze mult si sa revina google cu imaginile bune, daca poti face ceva plangeri pe undeva in sensul asta ca esti advocate si poti mai mult ca mine, ti-as fi recunoscutor.
multumesc.

Radu Ionita

to Mapping Romania on behalf of Ady Avram

Stai că nu înţeleg, cum adică modificând nu ajut pe nimeni? Sună de parcă m-aş fi apucat de nebun să fac corectări din burtă. E deajuns să spui că imaginile sunt decalate şi înţeleg. Păi 99% din activitatea GMM se bazează pe imaginile din satelit.

--
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat la
grupul "Mapping Romania" din Google grupuri.

Cătălin Strătilă

to mapping...@googlegroups.com
Salut!
Pe Bacău s-au făcut update-uri la imagini acum câteva luni (de către Google). Tot Google a mai făcut un update (sau downdate, nu prea am idee cum să spun) acum aproximativ o lună, prin care au revenit imaginile vechi. Pe update-ul de acum câteva luni s-a apucat lumea de aliniat. Firește că nu s-a terminat de aliniat, iar cu ultimul update (sau revenirea imaginilor vechi) totul pare aiurea și nu mai ai idee ce este bun și ce este rău. Mai ales că acolo sunt și probleme mai de render (vezi Issue 3032).

Ady Avram

to mapping...@googlegroups.com
Pai asa am zis initial ca imaginile sunt decalate, dar ai cerut sa explic si am explicat, sper sa nu te simti ofensat degeaba... cand desenezi harta dupa niste imagini din satelit care stii ca sunt gresite nu e ok deloc.

Marius Chilianu

to mapping...@googlegroups.com
drumurile in Bacau care par decalate defapt sunt cele bune.. imaginile sunt decalate fiind mai vechi

Cătălin Podoleanu

to mapping...@googlegroups.com
Am verificat cu un kml generat de GPS, imaginile din satelit care sunt acum sunt in Bacau sunt intr-adevar decalate.

Degeaba aliniem acum dupa imaginile care sunt, in viitor va trebui sa aliniem iar.
Bacau_decalat.JPG
Region_20Bacau.kml

Radu Ionita

to mapping...@googlegroups.com
Eu asta am cerut, niste dovezi cat de cat credibile, pentru ca mai nou ia uitati ce imagini apar pe Ovi maps:

AdelTeo

to mapping...@googlegroups.com
Imaginile vizibile acum pe GM si GMM pe Bacau sunt cele din 2003 si sunt deplasate spre stanga. Imaginile bune sunt cele din 2011 (6 martie 2011) ce au fost vizualizate in GM pana acum ceva vreme si acum au disparut.

AdelTeo

to mapping...@googlegroups.com
2 imagini, una cu imaginile din 2003 care sunt aliniate aiurea si cealalta cu cele din 2011 care sunt ok (dar nu mai sunt vizibile pe GM, au pus pe cele din 2003)
BC2003.jpg
BC2011.jpg

Cătălin Podoleanu

to mapping...@googlegroups.com
Traseul prezentat a fost inregistrat cu un GPS Globe 800 (costa vreo 700 euro)... daca nici asta nu e exact... care e?

Radu Ionita

to mapping...@googlegroups.com
Cum se prezinta la ora actuala imaginile, sunt corecte?

Gheorghe Lefter

to mapping...@googlegroups.com
Salutare,

M-am apucat de mutat / adaugat cladirile si adresele lor, inaltime, cod postal, etc din Bacau pentru ca map view sa corespunda cu earth view, sa nu mai existe strazi care trec printr-o cladire. Am si eu o intrebare de incepator, am ajuns la o zona unde daca modific locatia unei cladiri, aceasta trece peste o strada. Daca intru in street view, imaginile aparute sunt cele corecte, ca si cum strada e acolo unde trebuie, cladirile din jur fiind cele din earth view. Dar in earth view strada e ceva mai in dreapta.

Exista vreo legatura intre street view si modificarea orientarii unei strazi in mapmaker? adica daca voi suprapune strada in map view cu strada din earth view imaginile din street view se vor "transfera" pe strada corectata?

E vorba de 46° 32.262', 26° 54.930' , strada din dreapta. In momentul de fata majoritatea cladirilor sunt la stanga de cum apar in earth view (Imagery Jun 8, 2011).

Am facut un test in fata blocului cu gps-ul de pe telefon, acuratete 4-5 metri. Pin-ul in earth view se pune aproape perfect in locatia in care ma aflam. De aici sa inteleg ca earth view e corect pusa si cladirile sunt decalate? sau e posibil doar sa se fi nimerit in locatia in care ma aflam?

Cătălin Podoleanu

to mapping...@googlegroups.com
Imaginile din vizualizarea stradala se vor alinia dupa modificarile facute de tine dar nu imediat. O sa vezi schimbarea peste cateva saptamani.

Vizualizarea stradala poate disparea pe anumite portiuni de drum daca drumul e mutat prea mult (cred ca peste 100 metri) fata de situatia curenta.